کد خبر: ۵۰۳۶۹۷
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۸ 07 October 2017
به گزارش «تابناک یزد»، خیران و حامیان نیکوکار شهرستان تفت 150 میلیون تومان در پنج ماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند، میزان کمک های نقدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته صد درصد رشد داشته است.
مدیر کمیته امداد شهرستان تفت گزارشی از میزان مشارکت خیران تفتی در طرح های اکرام ایتام و محسنین در پنج ماهه نخست سال 96 ارائه کرد.
به گزارش سایت خبری کمیته امداد؛ محمد حسن وراثی، مدیرکمیته امداد شهرستان تفت با بیان اینکه «طرح اکرام ایتام» و«محسنین» از جمله طرح های مشارکتی موفق و فعال کمیته امداد است، گفت: خیران و حامیان نیکوکار شهرستان تفت 150 میلیون تومان در پنج ماهه نخست سال جاری به ایتام و فرزندان محسنین کمک کردند، میزان کمک های نقدی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته صد درصد رشد داشته است.
وی بیان کرد: مردم نیکوکار با مشارکت در این طرح  با پرداخت حداقل ماهیانه 30 هزار تومان، حمایت مادی ومعنوی یک یا چند یتیم و یا فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح کرام ایتام و محسنین عهده دار می شوند.
مدیرکمیته امداد شهرستان تفت افزود: حامیان طرح اکرام ایتام در پنج ماهه نخست سال 96 ، صد میلیون تومان(نقد و کالا)  به ایتام تحت حمایت و حامیان طرح محسنین نیز 50 میلیون تومان به فرزندان نیازمند غیر یتیم اهداء کردند.
وی گفت: هم اکنون 700 حامی نیکوکار حمایت60 یتیم را در قالب طرح اکرام ایتام و250 حامی نیز حمایت 80 فرزندن نیازمند غیر یتیم را در شهرستان تفت بر عهده دارند.
وی افزود: برخی از حامیان طرح اکرام و محسنین علاوه بر ارائه کمک های مادی به فرزندان تحت حمایت خود، در زمینه امور مشاوره و کمک های فرهنگی به دانش آموزان نیز با این نهاد همکاری دارند.
شایسته ذکر است: حامیان و خیران نیکوکار شهرستان تفت سال گذشته 480 میلیون تومان به صورت نقدی و کالا به ایتام تحت حمایت و فرزندان نیازمند طرح محسنین کمک کردند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار