تیم ارژن شیراز در هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال کشور رویاروی هیأت فوتبال قم قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۵۰۳۷۶۹
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ 05 October 2017
تابناک فارس به نقل از فارس: در آخرین بازی از هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم ارژن شیراز نماینده استان فارس در این رقابت‌ها از ساعت 18 عصر امروز در قم به مصاف هیأت فوتبال این شهر می‌رود.

تیم ارژن که فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر را با دشواری آغاز کرد، در چند بازی نخست خود با نتایج نه چندان دلچسب سپری کرد؛ به‌نحوی که تا هفته پنجم موفق به شکست حریفان خود نشد.

ارژنی‌ها که نخستین پیروزی خود در لیگ برتر را در هفته پنجم و برابر تیم شهروند ساری به‌دست آوردند، دوباره روی نوار ناکامی قرار گرفته و 3 شکست پیاپی را تجربه کردند.

دومین برد شاگردان کمالی در هفته نهم و برابر تیم آذرخش بندرعباس رقم خود و ارژنی‌ها موفق شدند در این دیدار خانگی با 4 گل حریف خود را بدرقه کنند.

این تیم در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر برابر حفاری اهواز شکست خورد اما بازی هفته یازدهم را با نتیجه پرگل 6 بر 3 مقابل تیم شهرداری ساوه به پیروزی رسید.

با نیم نگاهی به بازی‌های تیم ارژن در لیگ برتر آنچه دیده می‌شود، کسب نتایج ضعیف در 11 دیدار گذشته است؛ به‌نحوی که در کارنامه این تیم 7 باخت، یک تساوی و تنها 3 برد ثبت شده است.

آنچه از بازی امروز ارژنی‌ها مقابل هیأت فوتبال قم انتظار است، تنها کسب امتیاز کامل از این تیم قعرنشین بوده تا جایگاه تیم شیرازی در لیگ تا حدودی بهبود یابد.

ارژنی‌ها تا پایان هفته یازدهم با 10 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار داشته و در صورت پیروزی در بازی امروز به رده نهم صعود می‌کنند.

شاگردان کمالی در حالی امروز به مصاف هیأت فوتبال قم به میدان می‌روند که این تیم حال و روز خوشی در جدول رده‌بندی مسابقات ندارد. قمی‌ها از 11 بازی گذشته خود با 2 تساوی و 9 باخت و کسب تنها 2 امتیاز قعرنشین لیگ برتر فوتسال هستند.

اگرچه تیم قم از امتیاز بازی خانگی در دیدار امروز بهره‌مند بوده و در پی جبران ناکامی‌های گذشته است اما ارژنی‌ها باید از این بازی نهایت استفاده را برده و تلاش کنند تا با دست پر از قم خارج شوند.

نتایج بازی‌های هفته دوازدهم:

پارسیان شهر قدس 3 – تاسیسات دریایی  4
شرکت ملی حفاری 6 – مقاومت البرز 2
آتلیه طهران قم ۲  – آذرخش بندرعباس  2
مس سونگون ورزقان 3 – گیتی پسند  3
فرش آرا مشهد 4 – شهروند ساری  2
مقاومت قرچک 5 – شهرداری ساوه  2
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار