فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در جمع نمازگزاران اهل تسنن، با بیان اینکه شرارت سازمان یافته ای در شهرستان کرمانشاه وجود ندارد، افزود: در نزاع دستع جمعی شاهد هفت درصد کاهش هستیم.
کد خبر: ۵۰۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۵ 07 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" به مناسبت هفته ناجا در سخنان پیش از خطبه های نماز جمعه مسجد محمد مصطفی (ص) اهل تسنن کرمانشاه، اظهارکرد: موضوع امنیتی یکی از اساسی ترین نیازهای هر جامعه محسوب می شود که وظیفه خطیر برقراری آن به فرزندان مردم در ناجا سپرده شده است.

وی ارائه گزارش به مردم را یکی از اهداف هفته ناجا عنوان کرد و افزود: ما وظیفه داریم به مردم به عنوان ولی نعمتان خود گزارش عملکرد خود را ارائه دهیم.

فرمانده انتظانی شهرستان کرمانشاه عنوان کرد: نیروی انتظامی در این هفته به صورت ویژه به مردم خدمات دهی خواهد کرد و از فعالان در این زمینه تجلیل خواهد کرد.

سرهنگ شیرزادی افزود: با اشاره به اهمیت گرامیداشت یاد شهدا گفت: با توجه به توطئه های دشمنان کشور جمهوری اسلامی از نقطه صفر مرزی تا عمق خاک کشور امنیتی مثال زدنی و مطلوب دارد.

وی تاکید کرد: نیروی انتظامی چند سالی است که راهبرد جامعه محور را در پیش گرفته است و در این راستا فعالیت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: ما در انتظامی شهرستان کرمانشاه هر ساله دغدغه و مشکلات مردم را از راه های مختلف دریافت می کنیم و رسیدگی به آنها را در اولویت قرار می دهیم.

سرهنگ‌ شیرزادی ادامه داد: مهمترین دغدغه مردم کرمانشاه در سال جاری به ترتیب مقابله سرقت و زیر شاخه های آن، مبارزه مواد مخدر و برخورد با جرایم خشن است.

وی توضیح داد: در بحث سرقت با استفاده از ظرفیت های نگهبانان محله، پلیس های افتخاری و ظرفیت های برون سازمانی توانستیم روند افزایش سرقت را کنترل و امار مجموع سرقت ها را چهار درصد و سرقت های مهمه ۱۲ درصد کاهش دهیم.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: در زمینه مواد مخدر که تهدیدی جدی برای ما محسوب می شود، ۴۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد کشفیات داشته ایم. 

وی با بیان اینکه ۸۰۰ معتاد متجاهر در سطح شهر جمع آوری و تحویل اردوگاه ها شده اند، افزود: پلمب مکان های عرضه مواد مخدر و قلیان در دستور کار قرار دارد و از ابتدای سال ۲۳۰ مکان پلمب شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه با بیان اینکه شرارت سازمان یافته ای در شهرستان کرمانشاه وجود ندارد، افزود: در نزاع دستع جمعی شاهد هفت درصد کاهش هستیم.

سرهنگ شیرزادی همکاری مردم با نیروی انتظامی را مطلوب ارزیابی و تاکید کرد که از تمام توان به منظور مقابله با بی نظمی استفاده می کنیم.

وی در پایان از مردم و شهروندان عزیز شهر کرمانشاه و خصوصا  اهالی شهرک دولت آباد بخاطر حمایت و پشتیبانی از پلیس تشکر و قدر دانی کرد و بیان داشتکه برادران شما در انتظامی این شهرستان تا پای جان از امنیت و آسایش شما پاسداری خواهند کرد.

ماموستا اسامه مرادی امام جماعت مسجد محمد مصطفی(ص) اهل تسنن کرمانشاه نیز در خطبه های این هفته نماز جمعه، گفت: امنیتی که ما امروز داریم مدیون زحمات زحمت کشان و سبزپوشان نیروی انتظامی است.

وی از برخورد نیروی انتظامی با اراذل و اوباش و مفاسد اجتماعی تشکر کرد و گفت: هر روز شاهد برخورد مناسب و قاطع نیروی انتظامی بامواد فروشان و مفاسد هستیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار