سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر کرمانشاه گفت:از2300 دستگاه تاکسی فرسوده شهر کرمانشاه، حدود 1900 دستگاه در این طرح ثبت نام کردند که تاکنون 1150 دستگاه تاکسی تحویل شده و حدود 240 دستگاه نیز در مرحله صدور پیش فاکتورها هستند.
کد خبر: ۵۰۴۷۴۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 08 October 2017
 سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:از ابتدای شروع طرح نوسازی تاکسی های فرسوده  تا کنون 1150 دستگاه تاکسی کرمانشاه نوسازی شده‌اند،که از این تعداد، 520 دستگاه در نیمه اول سال جاری و مابقی درسال 95 نوسازی شده اند. 

 وی خاطر نشان کرد:  از مجموع تاکسی هاي فرسوده موجود در شهر، 400 دستگاه تاکسی فرسوده باقی مانده است که صاحبان آن تاکنون جهت ثبت نام اقدام نکرده اند.


سلیمانی با تأکید بر اینکه تاکسی هاي با بیش از 10 سال عمر از ناوگان تاکسیرانی شهر کرمانشاه خارج می شوند، ادامه داد: دارندگان تاکسی هاي بالاي 10 سال عمر براي ثبت نام و شرکت در طرح جایگزینی تاکسی هاي فرسوده باید هرچه زودتر اقدام کنند و در غیر این صورت نیروهاي گشت تاکسیرانی با همکاری پلیس راهور، از تردد این تاکسی ها در سطح شهر جلوگیري خواهند کرد.

به گفته مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهر کرمانشاه  طبق اعلام ستاد نوسازي ناوگان حمل و نقل و سوخت کشور، جهت اسقاط تاکسی فرسوده، براي متقاضیان تسهیلاتی معادل 20 میلیون تومان به منظور دریافت خودروهاي سمند و پژوي 405 با نرخ سود 14 درصد و با بازپرداخت پنج ساله در نظر گرفته شده است که سه بانک پارسیان، تجارت و ملت بانک‌های عامل هستند.

سلیمانی افزود: مبلغ 5 میلیون تومان هم برای اسقاط خودرو در نظر گرفته‌شده است ولی با توجه به این که مبلغ ارزش لاشه خودرو باید از طریق گمرک به حساب ایران خودرو واریز میشد و هنوز این امر اتفاق نیفتاده، در حال حاضر ایران خودرو صدور پیش فاکتور را منوط به تسویه حساب گمرک دانسته تا دوباره طرح نوسازی از سر گرفته شود.

مدیرعامل تاکسیرانی کرمانشاه مدارک لازم برای ثبت نام را شامل اصل سند خودرو(برگ سبز)، اصل کارت خودرو، اصل کارت ملی مالک خودرو، اصل پروانه بهره برداری، اصل پروانه فعالیت ذکر کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار