نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: اجرایی شدن مترو شاهین‌شهر در گرو ماده 215 قانون برنامه پنج‌ ساله پنجم توسعه است.
کد خبر: ۵۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۵:۲۴ 21 June 2015

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فارس، حسینعلی حاجی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار شاهین‌شهر در سالن همایش‌های شیخ بهایی با اشاره به نیازهای شاهین‌شهر اظهار کرد: از معاون استاندار اصفهان خواهان برطرف‌سازی دغدغه مردم در خصوص ایجاد آرامستان اصفهان در نزدیک شاهین‌شهر هستیم چرا که ایجاد آرامستان در نزدیکی این شهر تبعات روحی و منفی فراوانی را به دنبال خواهد داشت.

وی با بیان اینکه برخی از زیرساخت‌های مسکن مهر در شاهین‌شهر هنوز کامل نشده است به موضوع متروی شاهین‌شهر نیز اشاره کرد و افزود: اجرایی شدن مترو شاهین‌شهر در گرو ماده 215 قانون برنامه پنج‌ ساله پنجم توسعه است.

نماینده مردم شاهین‌شهر، میمه و برخوار در مجلس تصریح کرد: منطقه شاهین‌شهر و برخوار هم‌اکنون با مشکل فرو نشست زمین دست‌ و پنجه نرم می‌کند.

وی در ادامه با بیان اینکه اخیرا آب منطقه‌ای در قراردادی غیرقانونی با شرکت پالایش نفت استان اصفهان اقدام به فروش 210 لیتر از پساب شاهین‌شهر کرده و هر لیتر آن 33 میلیون تومان محاسبه‌ شده است، بیان کرد: این اتفاق در حالی است که ما برای تأمین پساب شهرهای گز، گرگاب و سایر شهرهای شاهین‌شهر و برخوار اقدام به خرید لیتری بیش از یک میلیارد تومان پساب از آب منطقه‌ای کرده‌ایم.

حاجی با بیان اینکه حل‌ و فصل مشکلات ورزشگاه شاهین‌شهر نیز در گرو ماده 215 قانون برنامه پنجم توسعه است، ادامه داد: با توجه به اینکه جوانان شاهین‌‌شهر از لحاظ ورزشی سرآمد هستند به همین دلیل پذیرفتنی نیست این شهر با بیش از 140 هزار نفر جمعیت ورزشگاهی برای ورزش جوانان نداشته باشد.

وی با بیان اینکه 37 نفر از مدیران شهرداری شاهین‌شهر غیربومی‌ هستند، متذکر شد: این در حالی است که مدیرهای مستعد خوب و تلاشگر در این شهر به فراوانی یافت می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :