کد خبر: ۵۰۸۱۲
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۵ 21 June 2015
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی کرج و حومه از حضور پررنگ تاکسیرانان در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: هنگام افطار 60 درصد تاکسی‌ها در سطح شهر حضور داشته و به شهروندان خدمت رسانی می‌کنند.
پرویز اسکندری با اشاره به اینکه شهروندان در ساعات افطار که شاهد پیک ترافیک درون شهری هستیم، جهت جابه‌جایی در مقاصد شهری با مشکلی مواجه نخواهند بود، اظهار داشت: خدمات رسانی در این ماه مبارک به ویژه در ساعات منتهی به اذان مغرب که ترافیک در شهر افزایش می‌یابد، به صورت ویژه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه نقاط پرتردد شهر شناسایی شده و اکثر تاکسی‌ها به هنگام افطار در نقطه مرکزی شهر و محل‌های پرتردد مستقر می‌شوند، اضافه کرد: سازمان تاکسیرانی اهتمام ویژه‌ای در ارائه خدمت به مردم و اجرای علمکرد مطلوب خود دارد.
این مسئول افزود: برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای انجام شده است که تمامی خطوط و مسیرهای تاکسی از لحاظ تعداد خودرو زیرپوشش قرار گیرد تا در ساعات نزدیک به افطار و پس از آن، مردم با مشکل کمبود تاکسی مواجه نشوند.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرج و حومه همچنین از شهروندان تقاضا کرد؛ جهت جابه‌جایی در مقاصد درون شهری از ناوگان تاکسیرانی بهره‌مند شوند و جهت رفاه حال روزه داران از خودروهای شخصی و تک سرنشین استفاده نکنند.
این مدیرعامل، نظارت بر عملکرد تاکسیرانان را از دیگر اقدامات سازمان به منظور آرامش شهروندان اعلام و عنوان کرد: واحدهای گشت‌زنی سازمان تمام طول روز در سطح شهر حضور دارند و بر عملکرد تمامی تاکسی‌های شهر نظارت می‌کنند تا مانع از ایجاد مشکل برای شهروندان در زمان استفاده از تاکسی شوند.
وی در پایان اظهار امیدواری کرد: استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی در تمام سطح شهر نهادینه شده و شهروندان رضایت کامل را از عملکرد سازمان تاکسیرانی داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار