دونده کرمانشاهی گفت: همه تلاشم را برای حضور طلایی در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا به کار خواهم گرفت.
کد خبر: ۵۰۸۳۶۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰ 14 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از مهر، محمد چشمه زار، اظهار داشت: بهمن ماه سال گذشته در مسابقات دو داخل سالن آسیب جدی دیدم و به همین دلیل تمام مسابقاتی را که باید اعزام می‌شدم اعم از بازی‌های داخل سالن آسیا، قهرمانی آسیا و ستارگان آسیا را از دست دادم.

وی بیان کرد: با برنامه ریزی مربی ام از یک ماه پیش مسابقات را شروع کردیم که مرحله دوم لیگ طلایی بود، برای شروع تعدادی رکورد ثبت کردم و موفق به کسب نشان طلا شدم و کمابیش راضی بودم، با توجه به آن رکوردها من باید به بازی‌های داخل سالن آسیا در ترکمنستان- المپیک آسیایی اعزام می‌شدم اما فدراسیون نفر دوم را به این مسابقات اعزام کرد.

چشمه زار بیان کرد: در مرحله دوم مسابقات لیگ طلایی نیز من به صلاحدید مربی در ماده صد متر با تکنیک دوی شصت متر شرکت کردم و با کسی که طلا گرفت شانه به شانه از خط رد شدم و قصدم این بود که ثابت کنم اعزام به مسابقات المپیک آسیایی حق من بود اما خواه ناخواه ما سرباز فدراسیون هستیم و هدف ما بالارفتن پرچم کشور پرافتخارمان است.

وی گفت: در مسابقات مرحله دوم لیگ موفق به کسب نشان طلا در صد متر شدم، در ماده‌های صد و دویست متر توانستم افراد خوب و صاحب رکوردی را پشت سر بگذارم و رکورد نسبتا خوبی ثبت کردم و در چهار در صد متر امدادی نیز طلا گرفتم و ستاره مسابقات شدم.

این دونده کرمانشاهی بیان کرد: برای مجمع انتخابات دو و میدانی استان در دور پیش نیز گزینه هایی کاندید شدند اما باید دید که وقتی افراد قدرت میگیرند چگونه رفتار می‌کنند، با این که من قهرمان آسیا هستم اما در دور پیش در انتخاب رئیس هیئت هیچ نقشی نداشتم و شخص دیگری را به عنوان نماینده ورزشکاران معرفی کردند.

چشمه زار افزود: وقتی ما خاک خورده یک ورزش باشیم و در آن زمینه اطلاعات خوبی داشته باشیم موفق تر هستیم. ما ورزشکاران خوبی در سطح استان داریم.

وی اظهار داشت: هم اکنون مسابقات قهرمانی داخل سالن آسیا را به میزبانی تهران پیشرو داریم که اگر حمایتی باشد قول مدال طلا را خواهم داد و شانس بالایی برای طلا دارم اما هدف اصلی من بازی‌های آسیایی جاکارتا در اندونزی است که در سال ۲۰۱۸ برگزار می‌شود، از طرف فدراسیون در این رابطه تاکنون با من صحبت نشده اما اگر حمایت کنند قول می‌دهم اولین کسی باشم که در دوهای سرعت در بازیهای آسیایی کسب مدال کنم.

چشمه زار تصریح کرد: البته بنده فقط سرباز فدراسیون هستم و در نهایت تصمیم گیری برای شرکت در مسابقات با مربی است.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار