مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: از تکمیل و بهره برداری چندین پروژه عمرانی با اعتبار مجموعا 105 میلیارد و 105 میلیون ریال از محل مصوبات این سفر برای بهزیستی استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۵۰۸۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۲ 14 October 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،دکتر امید قادری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت سالروز سفر با برکت رهبر انقلاب به استان کرمانشاه،ببیان اینکه تعمیر و بازسازی شیرخوارگاه ا معتضدی کرمانشاه با اعتباری بالغ بر 31 میلیارد ریال از محل اعتبارات سفر رهبر به کرمانشاه انجام گرفت، ادامه داد: این مرکز ظرفیت خدمات رسانی به 50 نفر را دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از احداث و تجهیز اردوگاه فرهنگی مددجویان بهزیستی در مساحت یک هزار و 360 متر مربع با تخصیص اعتباری بالغ بر 25 میلیاردریال از محل سفر رهبر انقلاب به استان خبر داد و گفت: دو هزار نفر می توانند از خدمات این مرکز استفاده کنند.

دکتر قادری افزود: احداث و خرید مراکز نگهداری کودکان بی سرپرست با اعتبار 20 میلیارد و 450 میلیون ریال با ظرفیت خدمات رسانی به 150 نفر را از دیگر پروژه های مصوب رهبری به استان کرمانشاه برای بهزیستی عنوان کرد.

این مقام مسئول با بیان اینکه خدمات و ساخت تعداد 3 هزار واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی از دیگر پروژه های مصوب سفر رهبر انقلاب به استان بود، گفت: این اقدام با اعتباری بالغ بر 28 میلیارد ریال انجام گرفت.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار