رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه میزان افراد بیکار استان را 140 هزار نفر و عموما از جوانان تحصیل‌کرده بیان کرد و گفت: 6 میلیارد دلار برای مهار بیکاری نیاز داریم.
کد خبر: ۵۰۸۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ 15 October 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،کیوان کاشفی، اظهار داشت: میزان مهاجرت در بخش سرمایه انسانی استان کرمانشاه براساس آمار بانک‌های جهانی منفی 300 هزار نفر است که به‌دنبال یافتن شغل و خروج از اوضاع نامناسب مالی به نقاط دیگر می‌روند.

وی با بیان اینکه تعداد 150 هزار نفر از افراد مهاجر را نیروهای تحصیل‌کرده تشکیل می‌دهند، ادامه داد: میزان مهاجرت نیروی انسانی در کشور عراق مثبت 400 هزار نفر است و ما هنوز در کشور و استان کرمانشاه مشکل فرار سرمایه انسانی به‌صورت جدی داریم.

رئیس اتاق بازرگانی کرمانشاه میزان افراد بیکار استان را 140 هزار نفر و عموما از جوانان تحصیل‌کرده بیان کرد و گفت: 6 میلیارد دلار برای مهار بیکاری نیاز داریم و واحدهای تولیدی فعال موجود باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه اختیارات استاندار و مدیران ادارات کرمانشاه کم است، تصریح کرد: دولت باید برای رفع مشکلات موجود اختیارات بیشتری به استاندار بدهد و اتاق بازرگانی به‌عنوان یک مشاور و یک ظرفیت مناسب در حوزه بخش خصوصی آماده همکاری با دولت برای رفع مشکلات موجود در بخش اشتغال و واحدهای تولیدی و صنعتی استان است.


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار