سرپرست اداره کل پایانه‌های استان سمنان:
سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان گفت: با هدف تجلیل از رانندگان حرفه‌ای حمل و نقل عمومی جاده‌ای و درون‌شهری جشنواره ایمنی رانندگان حرفه‌ای در سمنان برگزار می شود.
کد خبر: ۵۱۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲ 18 October 2017

به گزارش تابناک سمنان، منصورکیایی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران از برگزاری جشنوارهایمنی رانندگان حرفه ای در سمنان خبر داد و ابراز داشت: این جشنواره به منظور ارج نهادن به تلاش و فعالیت مؤثر رانندگان حرفه‌ای حمل‌ و نقل کالا و مسافر درون‌شهری و برون‌شهری از سوی جمعیت طرفداران ایمنی راه ها، دستگاه‌های اجرایی مرتبط و تشکل های صنفی حمل‌ و نقل برگزار می‌شود.

منصور کیایی - کراپ‌شده

وی افزود: رانندگان حرفه‌ای حمل‌ و نقل جاده‌ای کالا و مسافر (داخلی و بین‌المللی) و رانندگان حرفه‌ای حمل‌ و نقل درون شهری کالا و مسافر (اتوبوس-مینی‌بوس-وانت و کامیون) که مخاطبان این جشنواره هستند می‌توانند تا پایان آبان ماه برای شرکت در این جشنواره اقدام کنند.

سرپرست اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان سمنان همچنین ابراز داشت: سوابق و فعالیت حرفه‌ای شامل سوابق تخلفات رانندگی، بررسی وضعیت سانحه رانندگی، رفتار و انضباط فردی، تشویق و تقدیرنامه‌های دریافتی از سازمان‌ها، اخلاق حرفه‌ای، معاینه فنی و نگهداری ایمن وسیله نقلیه و اقدامات امدادی این رانندگان از جمله شاخص‌های ارزیابی انتخاب راننده برتر در این جشنواره است.

کیایی در ادامه تصریح کرد: کمک‌رسانی به مردم و سایر رانندگان، طرح ها و ایده‌های خلاقانه در راستای توسعه ایمنی، دوره‌های آموزش مهارت حرفه‌ای، سلامت شغلی و حرفه‌ای و مشارکت‌های اجتماعیبرای توسعه حمل‌ و نقل ایمنی نیز از دیگر شاخص های انتخاب راننده برتر در جشنواره هم پیمانی ایمنی رانندگان حرفه‌ای استان سمنان است.

وی با بیان اینکهتمامی سوابق و فعالیت های انجام شده پس از دریافت توسط هیئت داوران بررسی و از تمامی برگزیدگان در این جشنواره تجلیل خواهد شد،افزود: شرکت‌کنندگان در این جشنواره منحصر به رانندگان شاغل در حمل و نقل عمومی دارای مجوز فعالیت از سازمان های درون شهری و برون شهری است که می توانند مدارک مربوطه را پس از تایید صنوف مربوطه به دبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار