تابناک: برگزیدگان خاطره‌نویسی انقلاب در اصفهان در مراسم سالگرد نخستین حکومت نظامی نصف‌جهان با حضور مسئولان شهر اصفهان معرفی شدند.
کد خبر: ۵۱۱۸۴
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۸ 22 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، مراسم گرامیداشت سالروز حماسه 5 رمضان اصفهان شامگاه یکشنبه در خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان برگزار شد.

این مراسم به مناسبت فرا رسیدن حماسه 5 رمضان و وقوع نخستین حکومت نظامی در اصفهان از سوی خانه انقلاب اصفهان برگزار شد و در این برنامه، کودکان و نوجوانان اصفهانی به بیان خاطرات والدین خود از انقلاب اسلامی می‌پرداختند.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان در این برنامه با اشاره به اهمیت توجه به موضوع پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان موضوع توجه کودکان و نوجوانان اصفهان به قیام مردم علیه رژیم پهلوی و دلایل پیروزی انقلاب اسلامی را مورد توجه قرار داده و این موضوع همواره در دستور کار ما بوده است.

بانکی با بیان اینکه اهداف شکل‌گیری این قیام باید برای نسل جوان تبیین شود، تصریح کرد: خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان نیز با این هدف اقدام به اجرای برنامه‌های اینگونه کرده است.

وی با اشاره به برگزاری این برنامه و دلایل آن تصریح کرد: ویژه‌برنامه گرامیداشت سالروز حماسه مردم اصفهان در 5 رمضان با بهره‌گیری از خاطرات کودکان و نوجوانان اصفهان از خاطرات والدین آنها شکل گرفت.

مدیر خانه انقلاب اسلامی و ولایت اصفهان بیان کرد: پس از آن از میان 11 هزار اثر رسیده به دبیرخانه جشنواره، داوری آثار با استفاده از پیشکسوتان انقلاب اسلامی اصفهان صورت گرفته و در نهایت 200 اثر به مرحله نهایی راه یافته و مورد تقدیر قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم که با برگزاری برنامه‌هایی نظیر خاطره‌نویسی و بازگویی خاطرات انقلاب، نقش مهمی در تداوم راه شهدای انقلاب اسلامی داشته باشیم.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار