مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر با تاکید بر اجرای فعالیت‌های بسیج با محوریت مسجد گفت:مسجد‌ محوری اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی سپاه استان بوشهر است.
کد خبر: ۵۱۳۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵ 24 October 2017
حجت‌الاسلام حسین دشتی بعدازظهر امروز در نشست اعضا قرارگاه مسجدمحوری سپاه امام صادق (ع) با نماینده ولی فقیه در استان بوشهر جایگاه مسجد در تربیت و اجرای برنامه‌های مسلمانان را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: برنامه‌های مسلمانان در ابعاد گوناگون از صدر اسلام  در مساجد تدوین و اجراء می‌شد چراکه پیامبر گرامی اسلام(ص) به این مکان مقدس اهمیت خاصی قائل بودند.

امام جمعه موقت بوشهر، با بیان اینکه  تربیت و پرورش انسان در مساجد نشان‌دهنده انسانی با کمال و سعادت‌مند است افزود: تربیت و پرورش انسان‌ها در مساجد و مراکز دینی مذهبی سبب مصون نگه داشتن از ناهنجاری‌ها به ویژه ترفندهای دشمنان می‌شود.

وی، مساجد را مرکزی برای تحولات فرهنگی در جامعه  دانست و با تاکید بر مسجد محوری طرح‌های بسیج  تصریح کرد: در مساجد با کارهای فرهنگی می‌توان محیط جامعه را تغییر و زمینه ارتقاء بنیه فرهنگ دینی مردم را فراهم کرد.

دشتی با تاکید بر اجرای فعالیت‌های بسیج  با محوریت مسجد گفت:مسجد‌محوری  اولویت اصلی برنامه‌های فرهنگی سپاه  استان بوشهر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع)  با اشاره به اجرای برنامه‌های فرهنگی بسیج در مساجد خاطر نشان کرد: رویکردی که فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در اجرای برنامه­‌های فرهنگی در پیش گرفته  این است که کارهای فرهنگی باید در مسجد انجام شود که در همین راستا برنامه­‌ریزی مفصلی انجام و به تمام مراکز بسیج استانی ابلاغ شده است.

‌دشتی اظهار داشت: احساس ما این است که اگر برنامه‌­های فرهنگی درون مساجد با محوریّت ائمه جماعات انجام شوند برکات فراوانی در پی دارد که در این راستا قدم­های بزرگی نیز تاکنون برداشته شده و امیدواریم که قدم­های بعدی نیز به صورت جدی­‌تر برداشته تا ثمرات خوبی نصیب جامعه اسلامی شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار