مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از آمادگی کامل ناوگان اتوبوسی این استان برای جابه‌جایی ایمن زائران اربعین حسینی،خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۰۶۵
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۶ 24 October 2017
علی‌رضا سیاهپور سه‌شنبه 3 آبان در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی انجام شده برای آمادگی ناوگان حمل مسافر در فارس، گفت: سال گذشته بیش از 500 دستگاه اتوبوس تحت پوشش شرکت‌های حمل و نقل مسافر در جابه‌جایی زائران اربعین فعال بود.

او با بیان اینکه سال گذشته 50 هزار و 500 زائر با استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای فارس جابه‌جا شدند،  گفت: این تعداد زائر در قالب 1398 سرویس خدماتی را از شرکت‌های حمل و نقل جاده‌ای دریافت کردند که 39 درصد آن غیردربستی و 61 درصد نیز دربستی بود.

سیاهپور با یادآوری اینکه فارس امسال هم استان معین برای ارائه خدمات به استان‌های همجوار و جنوب کشور و مرز شلمچه است، گفت: پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه خدمات به متقاضیان سفرهای زمینی از فارس و سایر استان‌های همجوار شده است.

مدیرکل راهداری فارس خاطرنشان کرد: فارس بیش از 4900 دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی در اختیار دارد که 920 دستگاه آن اتوبوس‌های بین‌شهری است که در قالب 121 شرکت خدمات را ارائه می‌دهند.

سیاهپور گفت: با توجه به اهمیت جابه‌جایی ایمن مسافران، از زائران درخواست داریم تا با مدیریت زمانی سفر، در تامین رفاه و ایمنی خود و دیگران همراهی داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار