رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه از فراخوان جشنواره استانی فیلم کوتاه ۹۶ ثانیه‌ای توان با محوریت اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال خبر داد.
کد خبر: ۵۱۴۸۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۳ 26 October 2017
 به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس،کامران رضایی از فراخوان جشنواره استانی فیلم کوتاه ۹۶ ثانیه‌ای توان با محوریت اقتصاد مقاومتی- تولید و اشتغال خبر داد.

رئیس انجمن سینمای جوان استان کرمانشاه ادامه داد: بنا بر انتخاب سال 96 از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد مقاومتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد استان کرمانشاه باهدف حمایت از تولیدات حرفه‌ای و نیمه‌حرفه‌ای از فیلمسازان سراسر استان با موضوع عنوان شده، جشنواره فوق را برگزار می‌کند.

به گفته وی، مبارزه با قاچاق کالا و نقش آن در رشد ملی و اشتغال جوانان، سبک زندگی ایرانی و اسلامی و نقش آن در توسعه جامعه، الگوی مصرف و پرهیز از اسراف و نقش آن در تحقق اقتصاد مقاومتی و رشد و تعالی جامعه، ارزش کار و سرمایه کارگر ایرانی بر کسب روزی حلال، اقتصاد خانواده، کارآفرینی، امید به آینده اقتصادی و کسب و کار امید‌آفرینی از محوریت‌های مهم جشنواره استانی فیلم کوتاه 96 ثانیه‌ای است.

رضایی حداکثر زمان برای آثار را 96 ثانیه اعلام کرد و گفت: تاریخ تولید آثار باید بعد از فروردین‌ماه سال 94 باشد، از نظر تعداد آثار محدودیتی وجود ندارد، آثار باید به صورت دی.وی.دی و حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در کرمانشاه- بلوار مصطفی امامی- انجمن سینمای جوانان استان کرمانشاه تحویل داده شود.

این مسؤول آخرین مهلت ارسال آثار را 30 آذرماه سال 96 عنوان و بیان کرد: دهم دی‌ماه جاری آثار برگزیده انتخاب و دوازدهم در خصوص آثار راه یافته اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی در پایان‌، گفت: به برگزیدگان جوایز نفیسی اهدا می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار