کرمانشاه- ایرنا- مدیرشعب بانک مسکن استان کرمانشا، از بخشش سه تا 12 درصدی جرائم دیرکرد اقساط بانک مسکن خبر داد و گفت: این بخشش در شرایطی شامل حال مشتریان می شود که تا پایان آذر ماه بدهی خود را واریز کنند.
کد خبر: ۵۱۷۴۹۴
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ 31 October 2017
به گزارش  خبرگزاری تابناک به نقل ازایرنا، روابط عمومی بانک مسکن به نقل از حسن ریحانی پور اعلام کرد: بخشش جریمه دیرکرد اقساط بانک مسکن در قالب 'طرح همت' اجرا می شود و مشتریان بدهکار به نسبت واریز بدهی عقب افتاده خود، شامل بخشش می شوند.

وی در خصوص تسهیلات اقشار خاص اعم از زلزله زدگان، روستایی، کمیته امداد امام خمینی (ره)، بهزیستی و طرح مسکن مهر نیز گفت: این دسته از مشتریان براساس نوع قرارداد در صورت واریز بدهی معوق خود به نسبت پرداختی ها، حسب مورد مشمول بخشودگی 6 تا 8 درصد جریمه متعلقه خواهند شد.

ریحانی پور ادامه داد: در صورت واریز نقدی تمام بدهی معوق در قراردادهای با جرایم تصاعدی تا 12 درصد بخشودگی جرایم به بدهکاران تعلق گرفته و در صورت واریز نقدی بخشی از بدهی معوقه این قبیل قراردادها با توجه به میزان واریزی 9 درصد بخشودگی اعمال می شود.

مدیر شعب بانک مسکن استان کرمانشاه افزود: براساس طرح همت، چنانچه مشتری اقدام به واریز نقدی تمام بدهی معوق خود در سایر تسهیلات بانک مسکن نماید مشمول چهار درصد بخشودگی جریمه می شود و در صورتی که قسمتی از بدهی معوق خود را واریز کند با توجه به میزان واریزی از سه درصد بخشش بهره مند خواهد شد.

وی در پایان گفت: آن دسته از مشتریانی که فاقد بدهی معوق بوده و تا پایان طرح، بدهی معوق خود را به حساب بانک واریز نمایند می توانند بدون واریز 10 درصد از کل بدهی، نسبت به تغییر نام تسهیلات و انتقال سند مالکیت اقدام کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار