مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد اردبیل با اشاره به اینکه طرح ۱۴۴۹ از طرح‌های فاخر و موفق فرهنگی و قرآنی است، گفت: این طرح می‌تواند عرصه زندگی مردم را به نور قرآن روشن کند و قابلیت آن را دارد که به جریانی بین‌المللی مبدل شود.
کد خبر: ۵۱۷۶۰
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۹ 23 June 2015
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی-هنری مساجد استان اردبیل روز گذشته، 31 خردادماه در جلسه عقد تفاهم‌‌نامه طرح قرآنی 1449، گفت: رجوع به کتاب خدا علاج همه دردها، راهبرد زندگانی و سعادت بشری است.

وی با اشاره به اینکه طرح 1449 از طرح‌های فاخر و موفق فرهنگی و قرآنی است، تصریح کرد: طرح قرآنی 1449 می‌تواند عرصه زندگی مردم را به نور قرآن روشن کند و قابلیت آن را دارد که به صورت بین‌المللی و جریان مبدل شود.
سقاء با بیان این مطلب که سال گذشته بیش از 20 هزار نفر در مسابقه کتبی مفاهیم طرح 1448 شرکت کرده بودند، خاطرنشان کرد: یکصد نفر از شرکت کنندگان سال گذشته جوایز نفیسی دریافت کردند که نشانگر علاقه مردم برای حضور در برنامه‌های قرآنی دارد.
این مقام مسئول، اظهار کرد: کانون فرهنگی - هنری رسول اکرم(ص) تخصصی قرآن همه ساله این طرح قرآنی را با جدیت برگزار می‌کند و امسال نیز طرح قرآنی 1449 جزو عملکردهای مثبت این کانون خواهد بود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان با اعلام اینکه اجرای برنامه قرآن 1449 قدمی برای اقامه سفارش مقام معظم رهبری در جهت تربیت 10 میلیون حافظ قرآن‌کریم است، یادآور شد: تلاوت قرآن و نقش آن در زندگی و حیات مسلمین به خصوص جوانان از اهمیت ویژه برخوردار است و حتی مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و دینی با رجوع به قرآن قابل حل خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار