تابناک: استاندار اصفهان گفت: اقدامات و فعالیت‌های پلیس باید دانش بنیان و با تحقیق علمی و پژوهشی باشد و البته همه اصول اخلاقی، انسانی و جنبه‌های مختلف را مراعات کند.
کد خبر: ۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۰:۱۱ 15 February 2015
رسول زرگرپور در آئین بهره‌برداری از خانه بهداشت یزدآباد شهر ابریشم که به صورت بهره‌برداری بیش از هزار خانه بهداشت در سراسر کشور، صورت گرفت، اظهار داشت: بهره‌برداری خانه‌های بهداشت از سیاست‌های دولت تدبیر و امید است که باید به آن اهمیت داد.

وی با اعلام آمادگی مدیریت استان برای تحقق ماموری‌های دانشگاه علوم پزشکی، گفت: مدیریت استان آماده هرگونه همکاری در این زمینه است و به دنبال این هستیم تا بهداشت و درمان به جایگاه واقعی خود در سطح جامعه برسد.

استاندار افصهان با بیان اینکه دولت تدبیر و امید 2 سیاست اصلی و محوری را درباره خانه‌های بهداشت دنبال می‌کند، افزود: رسیدگی به مناطق محروم و جایگاه آن در سیاست‌های دولت تدبیر و امید و همچنین اهمیت به بخش بهداشت و درمان و پرداخت هزینه‌های بالا در این بخش از سیاست‌های اصلی دولت به شمار می‌آید که در قالب ارتقای نظام بهداشت و درمان اجرایی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های بهداشت تجلی دهنده سیاست‌های دولت تدبیر و امید در بخش پیشگیری و بهداشت و رسیدگی به مناطق محروم و کمتر توسعه یافته است، افزود: خوشحال هستم که در استان اصفهان در قالب این طرح سراسری تاکنون 8 خانه بهداشت افتتاح شده که 3 مورد امروز در این شهرستان به بهره‌‌برداری رسیده و تا پایان سال نیز 22 خانه بهداشت در استان افتتاح می‌شود.

زرگرپور بیان کرد: با اجرای سیاست‌های دولت تدبیر و امید در بخش سلامت روزی همه روستاهای استان دارای خانه بهداشت می‌شوند و دانشگاه علوم پزشکی در کنار طرح‌های درمانی به طرح های بهداشتی نیز می‌پردازد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار