همزمان با حرکت کاروان‌های اعزامی پیاده به کربلای معلی ایستگاه صلواتی و موکب زائرین حسینی در مسجد بین راهی فاطمه الزهرا (س) نی ریز برپا شد.
کد خبر: ۵۱۸۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷ 01 November 2017
تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:حجت الاسلام رضا رحمانی زاده رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان نی ریز با بیان اینکه موکب بین راهی مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) در ورودی شهرستان نی ریز واقع شده است، گفت: این موکب روزانه به بیش از ۳۰۰ نفر از زائرین حسینی خدمت رسانی می‌کند.

وی با بیان اینکه در این موکب به زائرین کشور‌های همسایه خدمت رسانی می‌شود، افزود: بیشتر این زائرین از کشور‌های مرزی افغانستان و پاکستان است که برای شرکت در راهپیمایی عظیم حسینی عازم کربلای معلی می‌شوند.

رحمانی زاده ادامه داد: با برپایی این موکب و ایستگاه صلواتی علاوه بر خدمت رسانی به زائرین خارجی، زائرین شهر‌های مختلف از جمله زاهدان، سیرجان و کرمان در این موکب خدمات پذیرایی در قالب چای، خرما، غذای گرم به زائرین ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه این موکب به مدت ۱۶ روز تا ایام اربعین حسینی برپا است، گفت: در این موکب تعداد ۱۵ نفر از خادمین این مسجد و اعضای پایگاه مقاومت بسیج این شهرستان خدمت رسانی می‌کنند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نی ریز تصریح کرد: در محل موکب مسجد فاطمه الزهرا (س) برای تعداد ۳۰۰ نفر از زائرین محل اسکان و استراحت تعبیه شده است. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار