اختصـــاصــی تابناک/
جلسه هماهنگی برگزاری مراسم روز دانش آموز با حضور اعضای شورای اداری بخش سوق صبح چهارشنبه ۹۶/۸/۱۰ در محل بخشداری سوق برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۸۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۷ 02 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،صبح روز چهارشنبه ۹۶/۸/۱۰ با حضور شورای اداری شهر سوق مراسم هماهنگی برگزاری مراسم ۱۳ آبان روز استکبار ستیزی،روزدانشجو و دانش آموز در محل بخشداری سوق برگزارگردید.
 دراین جلسه بخشدار سوق ضمن گرامیداشت ۱۳ آبان اظهار داشت: استمرار و حفظ روحیه استکبار ستیزی ملت ایران یکی از ویژگیهای استثنایی انقلاب اسلامی در مقایسه با دیگر انقلاب های شناخته شده جهانی است.
تورج رزمجو گفت: قشر فرهنگی، دانش آموزان ، مردم و مسئولین ما بار دیگر به صورت یکپارچه در مراسم ۱۳ آبان حضور فعالی خواهند داشت و باری دیگر پایبندی خود را به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به نمایش خواهند گذاشت.
وی یادآور شد: ۱۳ آبان مختص به دانشجو و دانش آموز نیست بلکه آحاد مردم و تمام دستگاههای اجرای باید جهت هر چه باشکوه تر برگزار کردن این مراسم مشارکت چشمگیری داشته باشند.
 فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سوق ۱۳ آبان را روز دشمن شناسی و استکبار شناسی همراه با استکبار ستیزی دانست و تصریح کرد: امروز بر همه جهانیان مشخص و ثابت شد که آمریکا عهد و پیمان نمی شناسد و آمریکا را دشمن شماره یک ملت ایران خواند.
 سروش زاده ضمن دعوت همه مردم خواهان حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم شریف بخش سوق در این مراسم شد.
شهردار جدید شهر سوق با ابراز خوشحالی از اولین حضورش در شورای اداری شهرسوق سیزده آبان را نماد ملی استکبار ستیزی امت اسلامی برشمرد و اظهار کرد: بنا به وظیفه اسلامی و ملی، خود و همکاران شریف شهرداری ضمن حضور پرشکوه در این مراسم نهایت همکاری و مساعدت لازم را در مورد امکانات بعمل می آورم.
  در ادامه این جلسه،جمال حسنی نماینده سازمان تبلیغات اسلامی در شهر سوق برنامه ها،زمان و مسیر مراسم را برای حاضرین در جلسه تشریح نمود.

کیومرث دوستکام


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار