مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: متاسفانه و گفت: متاسفانه تنها 30 درصد بانک های عامل نسبت به پرونده ارجاعی مددجویان برای اعطای تسهیلات متعهد هستند.
کد خبر: ۵۱۸۳۶۲
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۱ 02 November 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک،دکتر امید قادری در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات بهزیستی در راستای اعطای تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان تحت پوشش و تلاش برای خودکفایی آنها، اظهار کرد: امسال متعهد شدیم به تعداد 2 هزار و 100 نفر از مددجویان تسهیلات اشتغال زایی پرداخت کنیم.

وی در ادامه از تحقق 100 درصدی تعهدات اشتغال مددجویان تحت پوشش طی سال جاری توسط بهزیستی خبر داد

به گفته مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، تعهد 100 درصدی ما در تشکیل پرونده اشتغال برای مددجویان موجب شد بهزیستی کرمانشاه در سطح کشور و همچنین در بین دستگاه های استان حائز رتبه برتر شود.

دکتر قادری از تخصیص اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای مددجویات تحت پوشش بهزیستی استان طی امسال خبر داد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طبق تبصره 16 قانون توانمندسازی و اشتغال مبلغ 20 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان تحت پوشش بهزیستی در راستای ایجاد شغل و رسیدن به خودکفایی و خروج از گردونه حمایتی به صورت قرض الحسنه اعطا می شود.

وی بیان داشت: تلاش سازمان بهزیستی کمک به مددجویان برای توانمندسازی آنها و خودکفایی استعدادها و توانمندی های این قشر از جامعه در قالب طرح های اشتغال زایی است.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: توزیع  تسهیلات اشتغال زایی در بین مددجویان تحت پوشش بهزیستی بر اساس نیازمندی های هر کدام از شهرستان های استان انجام می گیرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار