عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس معتقد است اروپایی‌ها با برگزاری مذاکرات در سطوح مختلف با طرف آمریکایی باید آنها را مجاب به اجرای برجام کنند.
کد خبر: ۵۱۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۳ 03 November 2017
به گزارش تابناک : حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به بدعهدی های آمریکا در اجرای برجام گفت: آمریکایی ها اقداماتی خلاف برجام انجام می دهند که اگر نقض دقیق موارد برجام نباشد روح آن را نقض کرده است لذا مجلس سه طرح برای مقابله باتهدیدات آمریکایی و راهکارهایی برای آن آماده کرده که در مرکز پژوهش های مجلس در حال بررسی است.

نماینده مردم شاهین شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی بر همین اساس به نقش اروپایی ها اشاره کرد و اظهار داشت: اروپایی ها باید بدانند اگر بیشتر از این بخواهند سرنوشت خود را با آمریکا یکی کنند، بعدها خودشان با مشکل مواجه شده و منافع ملی آنها به خطر می افتد.

وی افزود: اروپایی ها نباید صرفا در شعار از ایران حمایت کنند بلکه باید به سمت اقدامات عملی روی بیاورند که نمونه این اقدامات مذاکراتی است که باید در سطوح مختلف باید با طرف آمریکایی صورت دهند و از مواضع اصولی خود در قبال برجام کوتاه نیایند.

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: در شرایطی که آمریکا بدعهدی نسبت به برجام دارد، جناح های مختلف کشور با وحدت بیشتری نسبت به مسائل سیاست خارجی گام برمی دارند و به خصوص دربرابر تهدید سپاه از سوی آمریکا انسجام داشته و آنها را محکوم می کنند.





منبع : خانه ملت 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار