با پایان دیدارهای مرحله مقدماتی
تیم کشتی فرنگی بزرگسالان قم با کسب برتری مقابل تمامی حریفان خود به دیدار نهایی رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی کشور راه یافت.
کد خبر: ۵۱۹۰۱۳
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۲ 04 November 2017
به گزارش تابناک قم، با حضور تیم‌های کشتی فرنگی 10 استان از روز یازدهم آبان ماه مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور به میزبانی هیأت‌‌ کشتی قم آغاز شده و در پایان دیدارهای مرحله مقدماتی، تیم‌های هیأت‌‌ قم و اردبیل به فینال صعود کردند.

تیم‌های حاضر در مرحله مقدماتی این مسابقات از گروه (ب) کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان ایران در دو گروه پنج تیمی در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم با یکدیگر به شکل دوره‌ای به رقابت پرداختند و در پایان تیم‌های اول هر گروه به فینال راه پیدا کردند.

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون کشتی، در گروه نخست مقدماتی تیم‌های هیأت‌‌ کشتی قم، چهارمحال و بختیاری، قزوین، ‌آذربایجان‌شرقی و اصفهان به میدان رفتند و رقابت‌های گروه دوم با جدال تیم‌های هیأت‌‌ مرکزی، اردبیل، کرمان، ایلام و هرمزگان به انجام رسید.

در پایان رقابت‌های مرحله مقدماتی این مسابقات تیم‌های هیأت‌‌ کشتی استان‌های قم و اردبیل هر یک با کسب چهار پیروزی متوالی مقابل دیگر هم‌گروه‌های خود جواز حضور در دیدار فینال این مسابقات را کسب کردند، ضمن اینکه تیم‌های هیأت‌‌ چهارمحال و بختیاری و ایلام نیز به دیدار رده‌بندی رسیدند.

این در حالی است که تیم‌های هیأت‌‌ کشتی استان‌های اصفهان و مرکزی رقابت برای کسب مقام پنجم را برگزار می‌کنند، تیم‌های هیأت‌‌ قزوین و هرمزگان برای به دست آوردن مقام هفتم رو در روی یکدیگر می‌ایستند و تیم‌های هیأت‌‌ کشتی آذربایجان‌شرقی و کرمان نیز برای ایستادن روی سکوی دهم به روی تشک می‌روند.

در ترکیب تیم کشتی فرنگی رده سنی بزرگسالان قم چهره‌های نام‌داری همچون هادی علیزاده‌پورنیا دارنده دو مدال طلا و نقره مسابقات قهرمانی قاره آسیا و همچنین سه مدال طلا و نقره پیکارهای جام جهانی کشتی فرنگی در کنار چند چهره مدال‌آور از پیکارهای نوجوانان و جوانان قاره کهن قرار دارند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار