نماینده ولی‌فقیه در استان یزد خطاب به استاندار جدید این استان گفت: وامدار هیچ حزب و گروهی نیستید و لازم است بدون احساس ضعف در برابر دیگران، تصمیم‌های قاطع برای پیشرفت استان داشته باشید.
کد خبر: ۵۱۹۳۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 04 November 2017
به گزارش «تابناک یزد»،آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی  در مراسم تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید یزد با تشکر از خدمات میرمحمدی استاندار سابق یزد گفت: استاندار پیشین یزد در طول دوران مسئولیت خود اقداماتی و خدماتی را برای استان یزد داشت و در ادامه مسیر آرزوی توفیق روزافزون برای وی داریم.

وی در ادامه با اشاره به نامه امام علی (ع) به مالک اشتر خطاب به محمود زمانی قمی استاندار جدید یزد گفت: در انتخاب مدیران و مسئولین مربوطه همان‌گونه که حضرت علی فرمودند دقت فراوانی داشته باشید و مدیرانی انتخاب کنید که دغدغه خدمت داشته باشند. از انتخاب افراد بخیل، حریص و ترسو که می‌توانند در مسر تصمیم‌گیری درست خللی ایجاد کنند پرهیز کن.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد ادامه داد: یزد برند و جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد و همه از یزد به خوش‌نامی یاد می‌کنند. یزد حسینیه ایران و دارا لعلم است و بر همین اساس از استاندار جدید یزد می‌خواهیم که توجه ویژه‌ای به حفظ فرهنگ دینی و اصیل دارالعباده داشته باشد.

امام‌جمعه یزد در ادامه تأکید کرد: در انتخاب مدیران استان باید افرادی انتخاب شوند که قدرت جذب مردم را داشته باشند و برای خدمت به خلق خدا سعی و تلاش کنند. باید مدیرانی انتخاب شوند که اهل وحدت در جامعه باشند و با اقدامات خود زمینه وحدت در استان یزد و پرهیز از اختلاف را فراهم کنند.

ناصری تصریح کرد: در اداره استان یزد از همه ظرفیت‌های داخل استان استفاده کنید و طیف‌های مختلف فکری را جذب کنید و از ظرفیت آن‌ها استفاده کنید. مردم یزد مردمان بسیار خوبی هستند و همیشه دنباله‌رو حقیقت بودند و وقتی به حقیقتی رسیدند از آن دست نکشیده و دنباله‌رو آن بودند و این به استاندار جدید یزد در حل مشکلات استان کمک می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد قاطعیت در تصمیم‌گیری‌ها را ضروری دانست و گفت: استاندار جدید یزد شما وامدار هیچ حزب و گروهی نیستید و لازم است بدون احساس ضعف در برابر دیگران، تصمیم‌های قاطع برای پیشرفت استان داشته باشد. متأسفانه هنوز در برخی از مدیران استان احساس ضرورت در خصوص اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان وجود ندارد و امیدواریم در این زمینه استاندار جدید یزد توجه لازم را داشته باشند؛ چراکه امروزه پیشرفت و حل مشکلات کشور درگرو اجرای دقیق این سیاست‌هاست.

وی توجه به نخبگان را یکی دیگر از مسائل موردنیاز استان یزد دانست و خاطرنشان کرد: الآن وضعیت به‌گونه‌ای است که نخبگان استان از یزد مهاجرت کرده و به استان‌های دیگر یا خارج از کشور می‌روند که ضرورت دارد زیرساخت‌های لازم برای جلوگیری از این موضوع را در استان فراهم کنیم.

امام‌جمعه یزد راهکار برون‌رفت از رکود، بازاریابی برای تولیدات استان را از دیگر مسائل مهمی دانست که استاندار جدید یزد باید به آن توجه کند و گفت: درصورتی‌که از ظرفیت نخبگان بومی استان یزد در داخل استان استفاده شود، قطعاً بسیاری از مشکلاتی که وجود دارد برطرف می‌شود.

ناصری موضوع آب در استان یزد را یکی از موضوعات حیاتی در استان یزد دانست و گفت: باید درزمینهٔ تأمین آب استان یزد اقدامات جدی صورت بگیرد که این امر نیازمند پیگیری‌های مستمر و جدی استاندار یزد است که امیدواریم در این زمینه شاهد اتفاقات خوبی باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار