تابناک: زرگرپور در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان به شوخی یا جدی گفته بود، مستحب است که نماز عید فطر در مکانی روباز خوانده شود که در حال حاضر مصلی شهر اصفهان هم این ویژگی را دارد!.
کد خبر: ۵۱۹۴۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۳ 23 June 2015
به گزارش تابناک، در حالی استاندار اصفهان در روزهای اخیر خبر از برگزاری نماز عید فطر در مصلی اصفهان داده بود که گویی مصلی اصفهان به گفته مسئول ستاد نماز جمعه اصفهان برای عید فطر آمادگی برگزاری نماز را ندارد.

به گفته این مقام مسئول هنوز این مصلی نواقص و کمبودهایی دارد که شرایط را برای برگزاری نماز فراهم نمی کند و از این رو احتمال برگزار نشدن نماز وجود دارد.

حجت الاسلام سید حسین هاشمی البته گفته اگر بتوان در زمان باقی مانده نواقص را برطرف کرد می توان شاهد برگزاری نماز عید فطر در مصلی اصفهان بود اما گویی مصلی در حال حاضر 80 درصد پیشرفت داشته است و مسلم است تکمیل نواقص و 20 درصد باقی مانده زمانی بیش از 30 روز باقی مانده تا عید فطر را می طلبد.

البته زرگرپور هم در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان نیز به شوخی یا جدی گفته بود، مستحب است که نماز عید فطر در مکانی روباز خوانده شود که در حال حاضر مصلی شهر اصفهان هم این ویژگی را دارد!.

مصلی شهر و به ویژه بخش شبستان آن که محل برگزاری نماز است هنوز به مراحل تکمیلی نرسیده است و شاید استاندار اصفهان علاوه بر شوخی قصد کنایه زدن به مسئولان ساخت مصلی را داشته است.!

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار