فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا اکنون دچار ضعف شده و خودشان اعتراف می‌کنند، گفت: به سبب شکست‌های مکرر استکبار در برابر ایران، آمریکا اکنون در ضعیف‌ترین موضع خود در ۴۰ سال گذشته قرار گرفته است.
کد خبر: ۵۱۹۷۲۲
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰ 05 November 2017
سردار علی فدوی پیش از ظهر امروز در مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار در بوشهر با بیان اینکه ماهیت دشمنی آمریکا با ملت ایران با دیگر دشمنی‌ها تفاوت دارد اظهار داشت: دشمنی آمریکا با ملت ایران بر سر منافع اقتصادی نیست بلکه آنها با ماهیت انقلاب و نظام اسلامی ایران مشکل دارند.

وی با بیان اینکه مبارزه با ملت ایران با آمریکا مبارزه حق و باطل است گفت: اهداف و برنامه‌های انقلاب اسلامی با اهداف و طرح‌های استکبار جهانی بسیار متفاوت است چراکه منافع ایران و استکبار جهانی با هم متضاد است و  مبارزه حق و باطل است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ماهیت آمریکا دست یابی به منافع ملی کشورها است گفت:  جناح حق و باطل هیچگاه نمی‌توانند در کنار با هم قرار بگیرند بلکه همواره با هم در ستیز هستند.

سردار فدوی با تاکید بر هوشیاری و جلوگیری از غافل شدن از ماهیت آمریکا افزود: اگر یک لحظه از ماهیت دشمنی آمریکا غافل شویم، ممکن است اشتباه  کنیم.

وی، با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ضربه بزرگی به آمریکا و استکبار جهانی وارد کرده است خاطر نشان کرد:  ترفندها، حملات و دشمنی آمریکایی‌ها علیه ایران اسلامی از 24 بهمن 57 یعنی دو روز پس از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد و از آن زمان تاکنون هزاران هزار بار دشمنی خود را نشان داده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران در امتحانات مختلف سربلند بیرون آمده‌اند گفت: در زمان پیروزی انقلاب اسلامی، هشت سال دفاع مقدس، و در عرصه‌‌های  مختلف در حوزه خلیج فارس و اکنون در هزاران کیلومترها دورتر از سرزمین خود، محک خورده‌ایم و وعده خدا که همان پیروز حق بر باطل است تحقق یافت.

سردار فدوی با بیان اینکه  ملت ایران  همیشه در مقابله با استکبار پای کار بودند افزود: چه در زمان رئیسعلی دلواری، چه پیروزی انقلاب و چه هر عرصه دیگر مردم استان بوشهر تکلیف خود را بر اساس وعده‌های الهی در مقابله با استکبار و استعمار انجام داده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه آمریکا در عرصه‌های مختلف در برابر ایران شکست خورده است گفت: از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون حتی یک لحظه را نمی‌توان سراغ گرفت که مستکبران عالم و در راس آن شیطان بزرگ آمریکا با وجود اینکه حداکثر توان خود را برای دشمنی علیه ایران بکار گرفته‌اند، موفق شده باشند.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها به ضعف در برابر ایران اعتراف کرده‌اند افزود:  به سبب شکست‌های مکرر استکبار در برابر ایران، آمریکا اکنون در ضعیف‌ترین موضع خود در 40 سال گذشته قرار گرفته است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران با اشاره به اینکه روحیه فرهنگ استکبارستیزی در ایران نهادینه شده است افزود: اگر روحیه استکبارستیزی در ملت  ایران اسلامی وجود نداشت، اکنون کیلومترها آن طرف‌تر از مرزهای کشور در جبهه مقابله با استکبار نبرد نمی‌کردند.

وی با بیان  اینکه ملت ایران مرحله دفاع و قدرت بازدارندگی که آرزوی دست نیافتنی کشورها است پشت سر گذاشته است افزود:جمهوری اسلامی ایران توانسته به جایی برسد که آمریکا در برابر توانش اظهار عجز کند.

سردار فدوی با بیان اینکه شهدای مدافع حرم نماد استکبار ستیزی است خاطر نشان کرد:  تقدیم 200 هزار شهید در عرصه‌های انقلاب اسلامی و  شهدای مدافع حرم از جمله شهید حججی از نمادهای استکبارستیزی ملت ایران  است.

وی با بیان اینکه انقلابی بودن در زمان حاضر بسیار سخت‌تر از پیش شده است تصریح کرد:ملت ایران با بهایی که برای حفظ انقلاب دادند یعنی نثار شهدای گرانقدر، همچنان پیروز و پاینده‌اند.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به اعتراف وزیر دفاع آمریکا برای افزایش توان بازدارندگی با مشارکت کشورهای منطقه گفت: وزیر دفاع آمریکا در خلیج فارس  برای افزایش بازدارندگی توان خود در برابر ایران، متحدان منطقه‌ و فرامنطقه‌ای فرا خواند و اعلام کرد که باید در برابر  توان ایران توان بازدارنده داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار