کد خبر: ۵۲۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ 23 June 2015
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج از افتتاح خانه‌های تاکسی در مقابل بیمارستان‌ها و مراکز پرتردد شهر کرج خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، پرویز اسکندری ظهر امروز در حاشیه بازدید از خانه تاکسی در راه آهن کرج اظهار داشت: این سازمان با ایجاد خانه تاکسی در این محل میزبان مسافران راه‌آهن است و امنیت مسافران را تا رسیدن به مقصد تضمین می‌کند.
وی اظهار داشت: خانه تاکسی چندی پیش با تاکید شورای تامین و اعضای شورای اسلامی شهر کرج و حمایت شهردار کرج در برخی نقاط این کلانشهر احداث شد و در اختیار شهروندان قرار گرفت.
این مسئول با اشاره به اینکه خانه تاکسی به صورت شبانه‌روز فعال است، وجود خانه‌های تاکسی را در فراهم کردن بسترهای مناسب جابه‌جایی ایمن و آسان شهروندان موثر دانست و عنوان کرد: مسافران با خیال راحت می‌توانند از سرویس دهی این محل استفاده کرده و سفر درون شهری ایمنی را تجربه کنند.
وی همچنین از احداث خانه تاکسی در مقابل بیمارستان‌های سطح شهر خبر داد و گفت: این خانه تاکسی در آینده نزدیک و در مقابل تمام بیمارستان‌های کرج احداث می‌شود.
اسکندری تصریح کرد: آرامش بیماران از ضروریات بهبود حال آنان است که سازمان تاکسیرانی با احداث خانه‌های تاکسی مقابل بیمارستان‌ها، این آرامش را ممکن کرده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری کرج با تاکید بر افزایش تلاش مسئولان شهری در زمینه خدمت رسانی مطلوب به شهروندان، رسیدن به استانداردهای لازم را از اولویت‌های سازمان نام برد و افزود: برنامه‌ریزی‌های اساسی برای تحقق این امر صورت گرفته و در حال اجرایی شدن است.
اسکندری ارتقای سطح کیفی خدمات را مهم ارزیابی و بیان کرد: با توجه به اینکه ارائه خدمات شایسته به شهروندان باید در رأس وظایف دستگاه‌های خدمت رسان قرار گیرد، ضرورت تلاش چند برابری مسئولان شهری نسبت به ایجاد خدمات بهینه ضرورت می‌یابد.
وی در ادامه سخنان خود به فعالیت 12 هزار تاکسی در سطح کلانشهر کرج اشاره کرد و گفت: توجه به تاکسیرانان نیز از وظایف اصلی سازمان تاکسیرانی است و این موضوع نیز تاثیر به سزایی در آرامش تاکسیرانان و رفتار مطلوب آنان با شهروندان دارد.
وی میزان سفرهای روزانه با تاکسی توسط شهروندان را یک میلیون و 500 هزار اعلام کرد و با اشاره به اینکه تقریبا 65 درصد مسافران درون شهری کرج با ناوگان تاکسیرانی جابه‌جا می‌شوند، اعتماد شهروندان به سازمان را مطلوب دانست و تصریح کرد: پاسخ به اعتماد مردم تنها با ارائه خدمات ویژه مطلوب امکان پذیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار