عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: با دستور معاون اول رئیس جمهور طی هفته گذشته ۴۰ درصد از اعتبارات ملی مترو اصفهان در سال جاری پرداخت شد.
کد خبر: ۵۲۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۰ 24 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان به نقل از روابط عمومي شوراي اسلامي شهر اصفهان،فتح‌الله‌ معین با اشاره به ورود واگن‌های خریداری شده به اصفهان برای راه اندازی فاز اول خط یک مترو اصفهان اظهار داشت: در حال حاضر مشکل کمبود رام برای آغاز بکار خط یک مترو اصفهان مرتفع شده است.
وی با اشاره به برگزاری جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور طی دو هفته گذشته در خصوص پیگیری تامین اعتبارات مترو اصفهان اظهار داشت: در این جلسه تسریع در تخصیص اعتبارات مترو اصفهان مطالبه استاندار و هیات مدیره قطار شهری اصفهان از معاون رئیس جمهور بوده است.
عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه به دنبال برگزاری این جلسه با معاون اول رئیس جمهور در هفته گذشته ۴۰ درصد از اعتبار تخصیص یافته به مترو اصفهان پرداخت شده است، اظهار داشت: این اعتبار گام موثری در پیشرفت پروژه مترو اصفهان است.
وی با بیان اینکه اعلام گزینه‌‌های نهایی مسیر و تکنولوژی در دستور کار برای راه اندازی خط ۲ مترو اصفهان نیز از دیگر درخواست‌های معاون اول رئیس جمهور برای تسریع در بهره برداری از مترو اصفهان بوده است، افزود: معاون اول رئیس جمهور درخواست کرده که هر چه زودتر این دو عامل به میراث فرهنگی ارائه و نتیجه را اعلام کند.
معین بابیان اینکه در حال حاضر مطالعات بخش زیادی از خط ۲ مترو اصفهان انجام شده است، اظهار داشت: در حال حاضر دپوی ایستگاه اصلی در منطقه زینبیه انجام شده است و خاکبرداری شافت اصلی نیز تا چند ماه دیگر آغاز خواهد شد.
وی افزود: دستگاه‌های «تی بی ام» نیز در این راستا برای فعالیت در خط ۲ مترو اصفهان آماده شده‌اند و با توجه به آزادسازی‌های صورت گرفته طی دو ماه آینده آغاز می شود
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار