همزمان با ماه مبارک رمضان
همزمان با ماه مبارک رمضان طرح برخورد با روزه‌خواران و واحدهای صنفی که بدون مجوز اقدام به عرضه مواد غذایی گرم می‌کنند، در اردبیل آغاز شد.
کد خبر: ۵۲۰۷۲
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۰ 23 June 2015
به گزارش فارس، دادستان عمومی و انقلاب اردبیل عصر امروز در جریان آغاز این طرح اظهار کرد: ما با تعداد محدود و معدودی از افراد که در این ماه شریف اقدام به روزه‌خواری در ملأعام می‌کنند و می‌خواهند حرمت این ماه را بشکنند در قالب این طرح با همکاری نیروی انتظامی برخورد می‌کنیم.

سید ناصر عتباتی تصریح کرد: در کنار روزه‌خواران با واحدهایی که بدون مجوز اقدام به عرضه مواد غذایی کرده و به افرادی که به استعمال دخانیات و یا اقدام به خوردن نوشیدنی‌ها و مواد غذایی کنند، برخورد جدی را انجام می‌دهیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: نباید معدود افرادی که روزه‌خواری می‌کنند حرمت این ماه را شکسته و مراعات حال مؤمنان را نکنند که قطعاً در قدم اول بحث پیشگیری از این عمل و در صورت تکرار به ارتکاب روزه‌خواری و بی‌توجهی به شئونات اسلامی و حرمت ماه رمضان، با افراد برخورد می‌شود.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل بیان کرد: مجموعه قضایی به ویژه دادستان در این قضیه ورود پیدا کرده و با افراد حرمت‌شکن برخورد می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم تا عده‌ای بخواهند عظمت و حرمت ماه مبارک رمضان را بشکنند.

عتباتی از صنوف و واحدهای تهیه مواد غذایی به ویژه صاحبان رستوران‌ها و مجموعه‌های بین راهی خواست تا از ارائه غذا پرهیز کرده و موارد شرعی و اخلاقی را خود این مجموعه‌ها و مردم رعایت کنند.

انتهای پیام/

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار