یکی از بازرگانان بازارچه سومار به نمایندگی از تجار و بازرگانان این منطقه بر ضرورت مدت دارشدن کارت تردد و کارت بازرگانی تاکید کرد.
کد خبر: ۵۲۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵ 08 November 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از فارس از کرمانشاه، عبدالسلام روشنی ، گفت: عمده مشکل بازرگانان این بازارچه تمدید هر ساله کارت بازرگانی در این منطقه است.

وی افزود: روند تمدید مجدد کارت بازرگانی هر سال زمانبر است و در اکثر مواقع کارت تردد و کارت بازرگانی را همزمان برای تردد از ما خواهانند.

وی ادامه داد: تقاضا دارم اعتبار کارت بازرگانی و کارت تردد ما سه یا پنج ساله شود.
روشنی از خرابی جاده به عنوان یکی دیگر از مشکلات مرز سومار یاد کرد و افزود: خودروهای تخلیه بار به دلیل خرابی جاده راضی به تردد در این جاده برای تخلیه بار نیستند که باعث متضررشدن ما می شوند.

روشنی از بالابودن میزان گرد و غبار به عنوان یکی دیگر از مشکلات بازارچه یاد کرد و افزود: اگر این بازارچه توسعه یابد همه بازارچه ها به سومار انتقال داده می‌شود.

به گفته این بازرگان، با وجود برگزاری جلسات و درخواست های متعدد، تاکنون نتیجه ای نگرفته ایم و بازرگانان از وضعیت موجود راضی نیستند.

در ادامه رئیس اتاق بازرگانی در جواب این بازرگان گفت: کارت بازرگانی پنج ساله برای واحدهای تولیدی صادر می شود، اما به لحاظ پاره ای مشکلات قانون دست ما را بسته و برای 
بازرگانان کارت بازرگانی فقط یک ساله صادر می شود.

کیوان کاشفی در زمینه ارائه کارت تردد و کارت بازرگانی نیز گفت: این موضوع فقط در مرز سومار و مرزبانی این شهرستان است که برای اجازه ورود به مرز، ارائه هر دو کارت الزامی است و نیاز است اقدامات لازم در این مورد انجام شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار