فرماندار کنگان از ایجاد 15 زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۲۲۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۰ 24 June 2015
تابناک بوشهر: عباس جمشیدی سه‌شنبه شب در بازدید از مسابقات فوتسال ماه رمضان در این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه معنویت و ماه عبادت است و باید از ماه میهمانی خداوند نهایت استفاده معنوی را ببریم.

وی افزود: مردم شهرستان کنگان همواره در برنامه‌های مذهبی و فرهنگی پیشتاز و پیشقدم هستند و شاهد برنامه‌های متنوعی در این شهرستان هستیم.

فرماندار کنگان با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی در ماه رمضان خاطرنشان کرد: ترویج ورزش و تفریحات سالم در جامعه اهمیت و ارزش والایی دارد و باید جوانان را به سمت این‌گونه فعالیت‌ها سوق دهیم.

جمشیدی تصریح کرد: توسعه زیرساخت‌های ورزشی در مناطق شهری و روستایی و افزایش امکانات و تجهیزات ورزشی و رفاهی باید در دستور کار مسئولان قرار گیرد.

فرماندار کنگان از ایجاد 15 زمین چمن مصنوعی در این شهرستان خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی و تدابیر اتخاذ شده از سوی استاندار بوشهر، امسال 15 زمین ورزشی چمن مصنوعی در محلات شهر کنگان و روستاهای تابعه احداث خواهد شد.

جمشیدی یادآور شد: روستاهای بالای 500 نفر جمعیت یک زمین چمن مصنوعی و شهرها نیز به نسبت هر 5 هزار نفر در محلات شهر یک زمین ورزشی احداث خواهد شد.

وی با اشاره به علاقه کثیری از جوانان شهرستان به فوتبال و فوتسال خواستار همکاری بیشتر دستگاه‌های شهرستان در فراهم کردن زمینه‌های لازم در این زمینه شد.

بر اساس این گزارش، مسابقات فوتسال جام رمضان در مناطق و محلات مختلف شهرستان کنگان در مناطق شهری و روستایی در حال برگزاری است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار