کامران علیزاده‌آذر در مراسمی به عنوان شهردار مهاباد انتخاب شد.
کد خبر: ۵۲۲۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۱ 11 November 2017

به گزارش تابناک آذربایجان غربی، صبح امروز در مراسمی شهردار جدید مهاباد معرفی شد.

در این مراسم نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد:مردم مهاباد دغدغه توسعه این شهر را داشته که این خود یک همت بلند همگانی را می‌طلبد.

جلال محمودزاده ادامه داد: متاسفانه وضعیت نقدینگی کشور در شرایط مناسبی قرار نداشته اما با وجود ظرفیت بالای این شهرستان و استان می‌توان از این توانمندی‌ها به منظور توسعه شهرها استفاده کنیم.

در ادامه فرماندار مهاباد گفت: خوشبختانه شهردار منتخب فردی توانا به امور اداره شهر است و توانمندی‌های ایشان می‌تواند در راستای ساخت شهری مناسب،امیدوار کننده باشد.

ایرج شجاعی افزود: بی شک مسائل شهر تنها آسفالت و ساخت و ساز کردن نیست بلکه شهر یک زندگی است و از سوی دیگر در شهر باید به امور فرهنگی  نیز توجه کرد، اما تا به امروز متاسفانه به رفاه مردم در شهرها توجه نشده است.

 وی ادامه داد: متاسفانه تفاوت طبقاتی در شهرها مشکلات اجتماعی را به وجود آورده و این اصلا مناسب نیست.

فرماندار مهاباد افزود: رویکردها به ساخت و ساز شهرها باید بازنگری شده و تمامی مسئولان ادارات موظف هستند که همکاری‌های مناسبی را با شورای شهر و شهرداری داشته باشند.

در ادامه مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استاندار آذربایجان غربی اظهار کرد: در چند سال اخیر شهر مهاباد تحول مناسبی را از لحاظ عمرانی و منظر شهری شاهد بوده و این نشان از توانمندی بالای این شهر در امر پیشرفت است.

سیف الله مطلبی افزود: شهرداران باید رویکرد خود را از ساخت و ساز و خدمات شهری به سمت ارتقاء مسائل فرهنگی و اجتماعی شهرها به پیش ببرند.

وی ادامه داد: با توجه شرایط مناسب و اهمیت مهاباد،باید در آینده نزدیک سازمان فرهنگی و ورزشی به صورت رسمی در مهاباد تاسیس شود.

 مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استاندار آذربایجان غربی افزود: سرانه کل استان برای هر شهروند 340 هزار تومان بوده که برای مهاباد 350 تومان است که این میزان با توجه به ظرفیت بالای این شهر بسیار پایین است.

وی افزود: شهرداری باید راهکارهای تامین مالی مناسبی را ایجاد کند و با توجه به ظرفیت نیروی انسانی توانمند در شهر مهاباد و با وجود تعامل بالای مسئولان این شهر انتظار می رود که این شهر بیش از پیش در مسیر پیشرفت قرار گیرد.

عضو شورای اسلامی شهر مهاباد و سخنگوی این شورا در ادامه این برنامه معارفه گفت: تلاش این شورا این است که با حضور شهردار جدید و تعامل اعضاء شورا با ایشان مهاباد را به آن مقصدی که باید باشد برساند.

ابراهیم کریمی تصریح کرد: با توجه به اراده شورای دوره پنجم امید است با مشارکت مردم، شهر مهاباد را به جایگاه مطلوب برسانیم.

امام جمعه مهاباد نیز در این مراسم بیان کرد: در صورتی که اعضاء شورای شهر همکاری لازم را با شهردار منتخب داشته باشند،این شهر رو به پیشرفت خواهد بود.

ماموستا عبدالقادر سهرابی ادامه داد: شهر مهاباد مشکلات زیادی دارد و امید است با این وضعیت بی پولی و خزانه خالی شهرداری بتواند این شهر را به خوبی اداره کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار