جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی از خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست و روزه داران خواست تا در طرح ملی همای رحمت مشارکت کنند.
کد خبر: ۵۲۵۴۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۵ 24 June 2015
به گزارش خبرنگار ما ، عزیز نوری، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، در گفتگو با خبرنگاران از خیرین، نیکوکاران و مردم نوعدوست و روزه داران خواست تا در طرح ملی همای رحمت مشارکت داشته باشند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌ احمر استان آذربایجان شرقی با اشاره به سفارش دین مبین اسلام و ائمه اطهار(علیهم السلام) جهت اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: طرح همای رحمت همه ساله در ماه مبارک رمضان به منظور کمک به افراد آسیب پذیر با توزیع سبدهای غذایی و پهن کردن سفره های رحمت در میان اقشار محروم از قبل شناسایی شده آغاز می شود.

نوری ادامه داد: از کلیه هم استانی های خیر و نوعدوست استان در خواست می کنیم با کمک های نقدی و غیر نقدی خود در این امر خیر شرکت کنند.

وی تصریح کرد: خیرین عزیز می توانند کمک های نقدی خود را به شماره حساب 4978595055 نزد بانک ملت واریز و کمک های غیر نقدی خود اعم از برنج ،روغن نباتی، حبوبات،قند و شکر،رب، ماکرونی و سایر مواد غذایی را به دفاتر جمعیت هلال احمر در شعب تابعه و در مرکز استان به معاونت داوطلبان واقع درتبریز- خیابان حافظ– روبروی اعزام نیروی سابق سپاه تحویل و یا جهت هماهنگی تحویل اقلام اهدایی در محل با شماره تلفن 35412889تماس بگیرند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار