رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل از ساماندهی فعالیت فارغ التحصیلان بخش کشاورزی در این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۶۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳ 24 June 2015
به گزارش ایرنا، معرفت آذری روز چهارشنبه گفت: موفقیت عملی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی پس از تاسیس در سال های گذشته ثمره تلاش مسوولان و کارشناسانی است که با نظرات کارشناسی و با حضور فعال خود با عملکرد مطلوب فارغ التحصیلان بخش کشاورزی را در قالب یک تشکل غیر دولتی و پویا نظام مند کرده و با ایجاد شغل در حد امکانات سازمان در دل آنها امید واقعی ایجاد کرده است.

وی افزود: بر اساس تفاهم نامه انجام شده در سطوح وزارت جهاد کشاورزی و سازمان مرکزی صدور پروانه بهره برداری به این سازمان محول شده و تاکنون 45 فقره پروانه بهره برداری در صنعت دام و طیور با سرمایه گذاری 702 میلیارد ریال و اشتغال زایی 263 نفر ، 376 فقره مجوز موافقت اصولی ، پروانه تاسیس و پروانه بهره برداری در صنعت دام و طیور و 54 فقره مجوز موافقیت اصولی پروانه تاسیس ، پروانه بهره برداری برای مراکز تولیدی گلخانه ای و در زمینه آبزی پروری 63 فقره مجوز موافقت اصولی و پروانه تاسیس و پروانه بهره برداری برای پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی صادر شده است.

او همچنین صدور 9 فقره پروانه بهره برداری برای پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی با ظرفیت 189 تن با سرمایه گذاری 39 میلیارد ریال را از دیگر اقدامات این سازمان ذکر کرد و افزود: در این زمینه برای 72 نفر به طور مستقیم وغیر مستقیم زمینه اشتغال ایجاد شده است.

وی با اشاره به اهمیت دوره های آموزشی برای اعضا و تولید کنندگان اظهار کرد: این سازمان در برگزاری دوره های آموزشی با ارزیابی سازمان مرکزی در مقایسه با کشوری رتبه دوازدهم را کسب کرده است.

وی اظهارامیدواری کرد اردبیل که قطب کشاورزی کشور است روز به روز از لحاظ افزایش تولیدات کشاورزی در سطح کشور بیشتر مطرح شود.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار