رئیس نظام مهندسی کشاورزی اردبیل خبر داد؛
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل گفت: تاکنون با صدور ۴۵ فقره پروانه بهره برداری ۷۰۲ میلیارد ریال در صنعت دام و طیور این استان سرمایه‌گذاری شده است.
کد خبر: ۵۲۶۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۹ 24 June 2015

به گزارش مهر، معرفت آذری در گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی افزود: با این میزان سرمایه گذاری برای ۲۶۳ نفر اشتغالزایی شده است.

وی صدور ۳۷۶ فقره مجوز موافقت اصولی، پروانه تاسیس و پروانه بهره برداری در صنعت دام و طیور و صدور ۵۴ فقره مجوز موافقیت اصولی پروانه تاسیس، پروانه بهره برداری برای مراکز تولیدی گلخانه ای را از دیگر سرمایه گذاری در این زمینه برشمرد.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی اردبیل با اشاره به صدور ۶۳ فقره مجوز موافقت اصولی و پروانه تاسیس و پروانه بهره برداری در زمینه آبزی پروری تصریح کرد: ۹ فقره پروانه بهره برداری برای پرورش ماهیان سردآبی و گرم آبی با ظرفیت ۱۸۹ تن و با سرمایه گذاری ۳۹ میلیارد ریال اقدام شده که در این زمینه برای ۷۲ نفر اشتغال ایجاد شده است.  

وی با اشاره به اهمیت دوره های آموزشی برای اعضاء و تولید کنندگان به عنوان مهمترین سیاست های وزارت جهاد کشاورزی تاکید کرد: این سازمان در برگزاری دوره های آموزشی رتبه دوازدهم کشوری را از آن خود کرده است.

آذری موفقیت عملی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی را ثمره تلاش مسئولان و کارشناسانی دانست که با نظرات کارشناسی و با عملکرد مطلوب ضمن نظام مند ساختن فارغ التحصیلان بخش کشاورزی ایجاد شغل را در دستور کار قرار داده اند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
aivhl
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۴
جناب مهندس اذری خسته نباشید شمااگردوراندیش بودید و واقعیات را میگفتید تاحداقل اخرتتان را تضمین میکردید
بدنیا اوردن بچه کار زیادسختی نیست ولی تامین هزینه وتربیت ان بچه مهم است
صنعت مرغداری ودامداری باتوجه به حجم پروانه های صادرشده توسط شماو همکاران باکفایت شما باورشکستگی کامل مواجه شده است
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار