بررسی روزنامه های اصفهان در روز پنجشنبه
تابناک: روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی مسائل مختلف استان و کشور پرداختند.
کد خبر: ۵۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸ 25 June 2015
به گزارش تابناک اصفهان، روزنامه های اصفهان در شماره امروز خود به بررسی مسائل مختلف استان و کشور پرداختند.

http://www.nesfejahan.net/cms4/upload/photo/p1/1.jpg

روزنامه نصف جهان نوشت: اخبار رسیده حاکی از آن است که برای معارفه «دکتر جمالی نژاد» به عنوان شهردار اصفهان قرار است مراسمی رسمی با حضور مسئولین بلند پایه ملی و محلی برگزار شود. برخی شنیده ها حاکی از آن است که این مراسم به عنوان جلسه تودیع «دکتر سقائیان نژاد» نیز در نظر گرفته خواهد شد ولی دقیقاً معلوم نیست که وی در این مراسم حضور یابد که با توجه به شرایط مختوم به هجرت او از اصفهان کاملاً طبیعی می نماید. برخی نیز اعتقاد دارند که وی در این مراسم حضور یافته و به طرح برخی از ناگفته ها اقدام می نماید هر چند شاید این مراسم بتواند به عنوان جلسه آشتی کنان وی با کسانی منجر شود که از آنان دلگیر است.

در حالی برنامه ریزی برای مراسم مذکور در حال انجام است که هنوز ابلاغ رسمی «دکتر جمالی نژاد» برای سکانداری شهرداری اصفهان از سوی وزارت کشور صادر نشده و صدور آن در پیچ و خم اداری است که ظاهراً به برخی حاشیه های استیضاح شهردار قبلی مربوط می شود.

«سقائیان نژاد» پس از انتخاب در شورای شهر قم و علیرغم مصادف بودن روز انتخاب او با ایام تعطیل نیمه خرداد ماه سال جاری، بلافاصله حکم وزارت کشوری خود را دریافت نمود ولی این موضوع علیرغم گذشت چند روز از انتخاب شهردار اصفهان صورت نگرفته است.

معلوم نیست این تأخیر بخاطر طی شدن مراحل اداری و امضای وزیر کشور است یا آنکه باید ابتدا حکم استیضاح شهردار سابق اصفهان به تأیید مسئولین پایتخت نشین برسد و سپس در انتظار انتصاب رسمی «دکتر جمالی نژاد»

بود. گره خوردن این دو موضوع با توجه به وضعیت شهرداری قم پیچیدگی های خاصی را در بازار گمانه زنی ها ایجاد نموده است که نیازمند پیگیری مسئولین ارشد استان است تا هر چه سریع تر این شهر به سامان اداری برسد. چرا که هر روز تعلل باعث از بین رفتن سرمایه های مادی و زمانی بسیاری است. چه بسا شنیده هایی در این میان وجود دارد که ممکن است انتصاب رسمی شهردار اصفهان را به سایه اما و اگرهای بسیاری فرو برد. به هر حال روزهای آینده اخبار ویژه ای را در پی خواهد داشت!

صفحه نخست سایر روزنامه های اصفهان

http://www.esfahanemrooz.ir/pdf/pic/2417-L-1.jpg

http://www.zayanderoud.com/PaperPhotos/1394/4/4/1/1.jpg

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار