فرمانده انتظامی دره شهر گفت: در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر نمایشگاه عمس مشارکتی با موضوع پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان بر شده است.
کد خبر: ۵۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰ 25 June 2015
به گزارش تابناک ایلام  از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ جهانگیر زارعی اظهار کرد: این نمایشگاه صبح روز پنجشنبه در آستانه هفته مبارزه با مواد مخدر، به همت واحد پیشگیری اداره بهزیستی، کمیته امداد امام (ره) و فرماندهی انتظامی شهرستان برای بازدید عموم مردم افتتاح شد.

وی افزود: در آیین افتتاح این نمایشگاه که مسوولان محلی، نظامی و انتظامی حضور داشتند بر نقش مهم خانواده در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بویژه اعتیاد تاکید شد.

سرهنگ زارعی آموزش، آگاه سازی و نظارت بر فرزندان توسط والدین را از اصول مهم و ابتدایی پیشگیری از جرم دانست و گفت: والدین باید ضمن مدیریت اوقات فراغت فرزندان، رفتارها و فعالیت های اجتماعی آنها را در درون و برون از خانه زیر نظر داشته و با احساس کوچکترین تغییری در رفتار آنها به بررسی موضوع بپردازند.

وی هدف از برگزاری اینگونه نمایشگاه ها را افزایش آگاهی خانواده ها اعلام کرد و افزود: امیدواریم با همت و تعامل خوب و سازنده دستگاه های مرتبط با آسیب های اجتماعی بتوانیم قدم مثبت و محکمی در مسیر پیشگیری و اصلاح جامعه از برخی آسیب ها برداریم.

در حاشیه برگزاری این نمایشگاه عکس، کارشناس مواد مخدر نیروی انتظامی، انواع مواد مخدر و عوارض ناشی از سوء مصرف اینگونه مواد بر جسم و روان را برای بازدید کنندگان تشریح کرد.

این نمایشگاه در سالن اجتماعات اداره بهزیستی شهرستان دره شهر، از امروز تا پایان هفته آینده (هفته مبارزه با مواد مخدر) آماده بازدید عموم مردم است.



**** دیدار و تکریم خانواده معزز شهدا در شهرستان دره شهر

فرمانده انتظامی دره شهر با حضور در منزل برخی از خانواده معزز شهدای این شهرستان، از آنان دلجویی کرد.

سرهنگ جهانگیر زارعی با تاکید بر ادامه دادن راه و مسیر شهدا گفت: عزت و سربلندی کنونی نظام اسلامی در عرصه های مختلف، مرهون ایثارگری و رشادت های شهدا و صبر و استقامت خانواده آنهاست.

وی تاکید کرد: امنیت امروز کشور مرهون خون شهداست و مهمترین پیام این عزیزان حمایت از ولایت فقیه است.

این مقام انتظامی عزت، تعهد و اخلاص را از ویژگی های بارز خانواده های معظم شهدا دانست و افزود: خانواده های شهدا بعنوان عظیم ترین سرمایه های نظام، در دنیا مورد تکریم همگان هستند و در آخرت نیز از شفاعت شهیدشان بهره مند می شوند.

در این دیدار برخی از مشکلات خانواده های معظم شهدا در حوزه انتظامی توسط فرمانده پلیس دره شهر بررسی و دستور لازم در جهت بر طرف شدن آنها صادر شد.



**** دیدار از خانواده شهید عبدالکریم نظرزاده در آبدانان

جانشین فرمانده انتظامی شهرستان آبدانان با خانواده شهید عبدالکریم نظرزاده از شهدای عرصه نظم و امنیت که در مبارزه با قاچاقیان موادمخدر به درجه رفیع شهادت نایل آمد، دیدار کرد.

سرگرد محمد عقیل سلگی روز پنجشنبه با حضور در منزل این شهید بزرگوار، اظهار کرد: بنا به فرمایش مقام معظم رهبری که شهدا را سرمایه های این انقلاب عنوان کرده اند ما نیز با تبعیت از مکتب رهبری این راه را ادامه خواهیم داد.

وی با اشاره به اینکه خون شهیدان انقلاب ما را بیمه کرده است، ادامه داد: تا زمانی که فرهنگ غنی شهادت در جامعه باشد خدشه ای به آرمان های والای اسلامی وارد نخواهد شد.

جانشین انتظامی شهرستان آبدانان یادآور شد: بدون شک امنیت امروز جامعه مرهون جان فشانی شهداست و خانواده های شهدا نیز در این زمان با صبر و حوصله خود درس های بزرگی به همه مردم داده اند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار