فرمانده انتظامی استان البرز از شناسایی دپوی مواد مخدر در استان و کشف ۱۲۸ کیلو تریاک در دو عملیات جداگانه خبر داد.
کد خبر: ۵۲۹۴۲۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱ 25 November 2017
به گزارش تابناک : سردار عباسعلی محمدیان اظهار کرد: بنا بر اطلاعات به‌دست‌آمده مشخص شد شخصی اهل یکی از استان‌های شمال غربی کشور قصد تحویل گرفتن مقادیر قابل‌توجهی مواد مخدر در محور شهریار - کرج را دارد.

وی افزود: بلافاصله اکیپی از مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز به محل اعزام و به‌صورت نامحسوس محور مذکور را تحت کنترل قراردادند که درنهایت خودروی مذکور مورد شناسایی و تعقیب قرار گرفت.

سردار محمدیان گفت: با توجه به اینکه محل انجام عملیات، حوزه استحفاظی پلیس مبارزه با مواد مخدر ویژه غرب استان تهران بود با آن پلیس نیز برای انجام عملیات مشترک هماهنگی شد.

وی تأکید کرد: با رصد نامحسوس تحرکات نامبرده مشخص شد که متهم مواد مخدر را تحویل گرفته و قصد انتقال آن‌ها را دارد.

سردار محمدیان گفت: مأموران در یک عملیات غافلگیرانه خودروی پژوی نامبرده را متوقف و در بازرسی از اتومبیل او دو کیسه حاوی هفت بسته مواد مخدر از نوع تریاک به وزن ۶۸ کیلو و ۱۰۰ گرم کشف کردند.

وی خاطرنشان کرد: در ادامه عملیات مأموران با هماهنگی مقام قضایی به محل دپو مواد مخدر اعزام و شخصی را که در آنجا حضور داشت دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: مأموران با بررسی منزل موردنظر مقدار ۶۰ کیلو و ۸۸۰ گرم تریاک که در اتاق‌خواب و داخل کمد دیواری به طرز بسیار ماهرانه‌ای پنهان‌شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی البرز گفت: متهمان به همراه پرونده تحویل مقام قضایی شدند.






منبع : پارس فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار