عضو شورای شهر قزوین:
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: هادی‌آباد باید با تمام توان مسوولان استانی و شهری نوسازی شود.
کد خبر: ۵۲۹۹۸۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶ 26 November 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، محسن حق‌شناس در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که صبح امروز در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر قزوین اقدامات لازم را در گذشته برای اجرای نوسازی بافت‌های فرسوده پروژه هادی‌آباد انجام داده اما نتیجه مطلوبی حاصل نشده است.

وی افزود: تخفیف صدور پروانه آخرین برگه شهرداری برای تشویق مالکان در نوسازی بافت‌های فرسوده است و می‌تواند مشکلات به وجودآمده را برطرف کند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین خاطرنشان کرد: وضعیت معیشت مردم هادی‌آباد اصلا مطلوب نیست و توان بازسازی ندارند به همین دلیل پیشنهاد می‌کنم در شورای تأمین استان قزوین وظایف هر یک از مسؤولان مشخص شود.

حق‌شناس مطرح کرد: شهرداری با تمام توان وارد عمل شده و در تحقق این مهم نیازمند همراهی بانک‌ها و سایر مسؤولان دستگاه‌های اجرایی است.

این عضو شورا بیان کرد: مسؤولان استانی و شهری اگر به نحو مطلوبی وارد کار شود می‌توانند نهایت بازدهی را در اجرای این طرح کسب کنند.

* 600 شاخص در برنامه دوم 5 ساله شهرداری احصا شود

عضو شورای اسلامی شهر قزوین عنوان کرد: دو بار برنامه دوم پنج ساله شهرداری در کمیسیون برنامه‌ریزی شورای اسلامی شهر قزوین مطرح و در بررسی این برنامه به شاخص‌های عملیاتی اشاره شده است.

حق‌شناس با بیان اینکه سر تیترهای شاخص برنامه دوم پنج ساله بیان شده ولی برای رسیدن به آن‌ها باید توضیحات لازم ارائه شود، یادآور شد: در این برنامه کد بودجه مطرح شده و باید برای اجرای هر پروژه‌ای محل هزینه و درآمد هم مشخص شود.

وی اضافه کرد: 600 شاخص در برنامه دوم پنج ساله شهرداری باید احصا و در جلسه‌ای مورد بررسی قرار گیرد و مورد تأیید اعضای کمیسیون برنامه‌ریزی و شورا برسد تا وارد جزییات شویم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین تصریح کرد: شاخص‌ها باید تعریف کلی شود و باید راه‌های رسیدن به آن‌ها و محل درآمدها و هزینه‌ها مشخص باشد تا بتوانیم به نتیجه برسیم.

حق‌شناس با اشاره به اینکه سال 96 سال اول اجرای برنامه دوم پنج ساله شهرداری بوده است، خاطرنشان کرد: در این برنامه نیاز به عدد پایه است که باید این عدد در برنامه فوق به طور کامل مشخص شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار