کد خبر: ۵۳۱۰۷
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 26 June 2015

دو عضو جدید شورای شهر اردبیل ناصر ناطق درآبادی و سید غنی فروزان در حالی از هفته گذشته به عنوان نماینده مردم در پارلمان محلی حاضر شده اند که آشنایی با این دو چهره و زندگینامه ‌و سوابقشان را برایتان آورده ایم.

ناصر ناطق درآبادی متولد ۱۳۵۵ از محله معجز اردبیل است که از ۲۰ سال پیش تاکنون در محله باغمیشه اردبیل زندگی می‌کند و تحصیلاتش فوق لیسانس مدیریت شهری است.

ناصر ناطق درآبادی

عمده سوابق این عضو جدید شورای شهر اردبیل عضویت در جامعه مهندسان شهرسازی ایران، عضو انجمن اقتصاد شهری ایران، عضو انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، عضو انجمن علوم و مدیریت ایران، عضو جامعه ارتباط صنعت و دانشگاه ایران است.

وی که به عنوان کاندیدای شورای شهر دور چهارم به عنوان چهره انتخاباتی لقب گرفت و توانست به عنوان دومین عضو علی‌البدل بعد از علیرضا سلیمانی در پشت نوبت حضور در پارلمان محلی قرار گیرد که بالاخره همای سعادت بعد از دو سال انتظار بر دوش وی نشست تا به عنوان دومین عضو علی‌البدل بعد از علیرضا سلیمانی که جای جواد زنجانی را گرفت وی نیز جایگزین عضو مستعفی شورای شهر باشد.

ناطق درآبادی که کارشناس رسمی دادگستری و عضو کانون کارشناسان قوه قضاییه، مدرس دانشگاه و مراکز آموزشی و عضو انجمن نویسندگان مشاور شرکت‌های مطالعاتی و عمرانی است از چهره‌های محبوب و شناخته شده اردبیل است که با حضور در شورای شهر تلاش می‌کند تا با توجه به سوابق و تحصیلات مرتبط با مدیریت شهری در این حوزه به عنوان یک صاحب‌نظر انجام وظیفه کرده و در خدمت مردم باشد.

وی در کارنامه خود دبیری انجمن علمی پژوهشی مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و سه سال صاحب امتیازی و مدیر مسئولی نشریه شفق را به همراه سه سال عضویت شورای مرکزی کانون صنفی نشریات دانشجویی ایران و مشاور برنامه‌ریزی و طراحی پروژه‌های شهری، مسئول واحد تشکیلات اتحادیه تشکل‌های علمی فرهنگی دانشجویان ایران را به مدت سه سال داشته و عضو کانون کارشناسان دادگستری استان اردبیل است.

حضور چهره فرهنگی در شورای شهر

اما سید غنی فروزان دومین عضوجدید شورای شهر است که پا به پارلمان محلی می‌گذارد.

وی در که در سال ۱۳۴۶ در یک خانواده مذهبی در روستای گندیشمین اردبیل به دنیا آمد از سال ۵۰ به دنبال مهاجرت خانواده‌اش به اردبیل آمده و دوران تحصیلاتش را در این شهر و همزمان با ایام مبارزات پیروزی انقلاب اسلامی سپری کرد به طوری که فروزان در پخش اعلامیه‌های امام و تبلیغ علیه شاه از پیشگامان بوده و بعد از پیروزی انقلاب و با آغاز جنگ تحمیلی با سلاح اسلحه و قلم خود در جبهه‌های حق علیه باطل شرکت کرد و در عملیات خیبر به درجه جانبازی رسید و در عملیات‌های دیگر نیز حضور داشته است تا به فرمان امام خود لبیک گفته باشد.


۱۲۱۳

وی بعد از جنگ تحمیلی جذب کمیته امداد و مشغول خدمات‌رسانی به محرومان شد و به عنوان مسئول آمار و اطلاعات در این نهاد کار دولتی‌‌اش را انجام داد.

وی بعدها به استخدام آموزش و پرورش درآمد و همواره در سنگر علوم و معارف قرآنی و حوزه فرهنگی سعی کرد تا در تربیت نسل آینده کوشا باشد.

وی که مسئولیت‌های مختلفی را در آموزش و پرورش داشت به ریاست آموزش و پرورش سرعین منصوب شد و در مدت چهار سال فعالیت‌های مفید و سازنده‌ای را همچون ارتقای رتبه کنکور سرعین و ایجاد تحول حقیقی در این زمینه به انجام رساند و بعد از استعفا از سمت خود در انتخابات شورای شهر در دور چهارم شرکت کرد.

فروزان که سابقه عضویت شورا در دور دوم را نیز داشت در این دو سال به عنوان رئیس مجمع مربیان تشکل دانش‌آموزی، عضو شورای آموزش و پرورش، و همچنین دبیر و مربی پرورشی در مدارس فعالیت کرده و در کارنامه خود ریاست ماده ۱۰۰ شهرداری را نیز در دور سوم شورا دارد.

وی با مدرک فوق لیسانس حقوق و معادل مدرک دکتری به خاطر جانبازی از امروز بار دیگر به پارلمان محلی راه می‌یابد تا بتواند کارهایی که آرزو داشته در قالب این مجموعه انجام دهد به سرانجام برساند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار