مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: شهرستان گناوه در کسب مقام قهرمانی در رشته های ورزشی مختلف گل سرسبد این استان است.
کد خبر: ۵۳۱۳۱
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳ 26 June 2015
تابناک بوشهر: احمد بهروزیان فر روز پنجشنبه در جمع مسوولان هیات های ورزشی شهرستان گناوه افزود: ورزشکاران این شهرستان از قدیم تاکنون توانسته اند در میادین جهانی و آسیایی سربلند بیرون آمده و افتخارات بزرگی برای کشور و این استان به ارمغان آوردند.

وی اظهارکرد: ورزش گناوه جایگاه خوبی در استان بوشهر دارد و نگاه ما به این شهرستان خاص و ویژه است.

وی گفت: دراین راستا حمایت و توجه خاص به مدال آوران گناوه ای در مسابقات بین المللی از برنامه های اولویت دار این مدیریت است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر ادامه داد: چشم انداز ورزش استان در سال 94 با حمایت های دولت، استاندار و برنامه هایی که تدوین شده امیدوار کننده است.

وی افزود: بمنظور کمک وتوسعه ورزش استان به بررسی ورزش استان های موفق ازجمله خوزستان پرداختیم و پس از نشست های متعدد به نتایج خوبی دست یافتیم.

بهروزیان فر خاطرنشان کرد: درتلاشیم به تیم فوتبال پرسپولیس گناوه که به عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد، حمایت و مساعدت شود.

وی با قدردانی از همت و تلاش هیات های ورزشی شهرستان گناوه گفت: شما بازوان قوی ورزش منطقه خود هستید و هرنظر و ایده ای برای توسعه رشته های ورزشی دارید به هیات های استان ارایه دهید.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر به مهم ترین برنامه های این مدیریت درسال جاری اشاره کرد و گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام براساس اولویت انجام خواهد شد و دیگر هیچ پروژه جدیدی شروع نخواهد شد.

وی یکی از اولویت ها را تکمیل پروژه خوابگاه ورزشکاران گناوه که بیش از شش سال از عملیات اجرایی آن می گذرد عنوان کرد و افزود: این پروژه یکی از نیازهای اصلی این شهرستان برای تمامی رشته های ورزشی است که سعی می کنیم آن را تا دهه فجر به اتمام برسانیم.

وی تکمیل استادیوم ورزشی شماره 2 گناوه را از دیگر پروژه های اولویت دار عنوان کرد و گفت: باتوجه به خشکسالی و وضعیت نامناسب آب که وجود دارد، پیشنهاد می شود در صورت صلاحدید چمن آن مصنوعی شود.

وی بیان کرد: مسوولان و هیات های ورزشی این شهرستان باید نسبت به تعیین نوع چمن این ورزشگاه نشست برگزار کنند و هر تصمیمی گرفتند آن را مکتوب به استان اعلام تا آن را اجرا کنیم.

بهروزیان فر گفت: احداث پیست تارتار از دیگر برنامه های اولویت دار برای شهرستان گناوه است.

رییس اداره ورزش وجوانان گناوه هم با ارایه گزارشی از وضعیت ورزش این شهرستان گفت: از دیرباز تاکنون ورزشکاران این شهرستان در میادین بین المللی حضور و به مقام های ارزشمندی نایل شده اند.

رحمان عمادی افزود: باتوجه به تعداد زیادی ورزشکار که دراین شهرستان وجود دارد با کمبود فضا و تجهیزات و امکانات ورزشی روبرو هستند و اگر همت و تلاش مربیان و هیات های ورزشی نبود با مشکل جدی مواجه می شدیم.

وی گفت: درچندسال اخیر در بحث زیرساخت ها و پروژه های عمرانی کارهای خوبی انجام شده است.

عمادی افزود: یکی از دغدغه های تیم های ورزشی این شهرستان خوابگاه بود که چندسالی عملیات آن آغاز و سپس کند شد اما با انتصاب مدیرکل جدید ورزش وجوانان استان درزمان حاضر پیشرفت خوبی دارد.

وی تکمیل پروژه استادیوم ورزشی شماره 2 گناوه را نیز ازنیازهای این شهرستان دانست و گفت: ایجاد پیست دوومیدانی و احداث یک مجموعه ورزشی خاص ویژه بانوان ورزشکار از دیگر نیازهای این شهرستان است.

دراین نشست مسوولان هیات های ورزشی شهرستان مشکلات و نیازهای خودرا مطرح کرد.

کمبود اعتبار، فضاها و امکانات ورزشی از عمده مشکلات مطرح شده دراین نشست بود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار