امام جمعه اصفهان:
تابناک: امام جمعه اصفهان گفت: مردم باید پشت سر رهبری باشند و به کوری چشم دشمنان نمی‌گذاریم توافقی که موجب ذلت و سرافکندگی ایران اسلامی باشد، تحقق یابد.
کد خبر: ۵۳۲۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱ 26 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از فارس، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان با اشاره به سخنان رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران نظام اظهار کرد: محوریت فرمایشات رهبری بر وحدت نظر ملت ایران برای داشتن یک صنعت هسته‌ای کامل بود.

وی با اشاره به این سخنان رهبری که فرمودند تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای امین، غیور، شجاع و متدین هستند، افزود: اینکه رهبری فرمودند تیم مذاکره‌کننده عمدا خطا نمی‌کند و در صورت بروز خطا نیز مسائل با گفت‌وگو رفع می‌شود، در راستای همان نامگذاری سال 94 به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی است.

خطیب جمعه اصفهان با بیان اینکه وحدت ملی در مسئله هسته‌ای وجود دارد، بیان کرد:‌ توافق خوب در مذاکرات آن است که خطوط قرمزها رعایت شود.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های 10 یا 15 ساله را قبول نداریم و در محدودیت نیز باید کارها ادامه و توسعه یابد، تاکید کرد: تحریم‌ها نباید به اجرای تعهدات گره زده شود و همزمان تمام تحریم‌های بانکی، مالی و اقتصادی که از سوی دولت و کنگره آمریکا و یا شورای امنیت وضع شده باید برداشته شود.

طباطبایی‌نژاد با تاکید بر لزوم توجه به تمام درخواست‌های رهبر معظم انقلاب درباره مذاکرات هسته‌ای افزود: مردم باید پشت سر رهبری باشند و به کوری چشم دشمنان نمی‌گذاریم توافقی که موجب ذلت و سرافکندگی ایران اسلامی باشد، تحقق یابد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه به شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یارانش اشاره و تصریح کرد: انفجار در حزب جمهوری اسلامی با همکاری و جنایت دشمنان در داخل و خارج کشور به وجود آمد.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان یادآور شد: در آن زمان حتی برخی خودی‌ها و دوستان با بی‌توجهی به شهید بهشتی تهمت زدند و ایشان را مظلوم کردند و منافقان نیز از فرصت سوءاستفاده کرده و او را به شهادت رساندند.

وی در ادامه خطبه‌ها توصیه‌هایی به قضات برای عدم پذیرش شهادت شهودی ناعادل کرد و ادامه داد: قضات نباید جهنم را برای خود بخرند و باید در قضاوت حرف شاهد را بررسی و با اطمینان از درستی آن قبول کنند.

طباطبایی‌نژاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به روز مبارزه با مواد مخدر گفت: مواد مخدر، داعش کشور است و همان جنایاتی که داعش در کشورهای دیگر می‌کند با مواد مخدر در کشور ما روی می‌دهد.

وی با بیان اینکه بیشترین طلاق‌ها و سرقت‌ها به علت اعتیاد رخ می‌دهد و نیمی از زندانیان کشور نیز به علت سر و کار داشتن با آن در زندان هستند، اظهار کرد: مبارزه با اعتیاد در جامعه نیاز به عزم جزم مسئولان و همکاری تمام اقشار مردم دارد.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: تنها اعدام قاچاقچیان مواد مخدر نمی‌تواند این معضل را ریشه‌کن کند بلکه با مشتریان مواد در جامعه نیز باید برخورد جدی شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار