مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر گفت: برنامه چشم انداز ورزش استان بوشهر در سال ۱۳۹۴ با حمایت‌های دولت، استاندار و مسئولان ورزشی تدوین شد که اجرای آن تحول شگرفی در این حوزه فراهم می‌کند.
کد خبر: ۵۳۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱ 26 June 2015
تابناک بوشهر: احمد بهروزیان‌فرد بعدازظهر امروز در جمع هیئت‌های ورزشی شهرستان گناوه با بیان اینکه ورزشکاران این شهرستان در عرصه‌های آسیایی و جهانی افتخارات زیادی آفریده‌اند اظهار داشت: ورزشکاران شهرستان گناوه در رشته‌های گوناگون ورزشی در میادین بین‌المللی و آسیایی افتخار آفریدند که در تاریخ ورزش کشور ثبت است.

وی با بیان اینکه ورزشکاران گناوه گل سرسبد استان بوشهر در کسب مقام قهرمانی هستند گفت: ورزشکاران گناوه‌ای جایگاه ممتازی در استان بوشهر دارند و مسئولان استان بوشهر به این شهرستان توجه ویژه‌ای دارند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه مدال‌آوران مورد حمایت ویژه قرار می‌گیرند تصریح کرد: با توجه به اینکه ورزشکاران شهرستان گناوه درعرصه‌های آسیایی و جهانی صاحب مدال آسیایی و جهانی هستند از این نظر مورد حمایت ویژه مسئولان قرار دارند.

بهروزیان‌فرد از تدوین برنامه چشم‌انداز ورزش استان بوشهر خبرداد و خاطرنشان کرد: با حمایت‌های دولت، استاندار و مسئولان ورزشی برنامه چشم انداز ورزش استان بوشهر درسال 1394 تدوین شد که اجرای آن تحول شگرفی در این حوزه فراهم می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تیم فوتبال پرسپولیس گناوه مورد حمایت قرار می‌گیرد گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تیم فوتبال پرسپولیس گناوه که به عنوان نماینده استان بوشهر در لیگ دسته دوم کشور حضور دارد، مورد حمایت قرار می‌گیرد.

مدیرکل ورزش وجوانان استان بوشهر با اشاره به اینکه پروژه‌های نیمه تمام براساس اولویت تکمیل می‌شود افزود: یکی از اولویت‌ها تکمیل پروژه خوابگاه ورزشکاران گناوه است که بیش از شش سال از عملیات اجرایی آن می‌گذرد.

بهروزیان‌فرد با بیان اینکه خوابگاه ورزشکاران گناوه تا دهه فجر امسال تکمیل می‌شود گفت:این پروژه یکی از نیازهای اصلی ورزشکاران این شهرستان است که تا دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه استادیوم ورزشی شماره 2 گناوه با چمن مصنوعی فرش می‌شود تصریح کرد: باتوجه به خشکسالی و وضعیت نامناسب آب استادیوم ورزشی شماره 2 گناوه به چمن مصنوعی مجهز می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار