مراسم معارفه سرپرست استانداری قم، صبح امروز با حضور محمد حسین مقیمی معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی و جمعی از مدیران استانی برگزار شد.
کد خبر: ۵۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۴ 27 June 2015
به گزارش تابناک قم، در این مراسم که در تالار امام جواد(ع) استانداری قم ترتیب یافته بود،ضمن تقدیر از حجت الاسلام والمسلمین محمد صادق صالحی منش ،فریدون همتی به عنوان سرپرست استانداری قم معرفی شد.

معاون و قائم مقام وزیر کشور در امور سیاسی، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم وسرپرست استانداری قم در این مراسم سخنرانی کردند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی قم در ابتدای این آیین گفت: اساس فعالیت استانداری تحقق و اجرای مصوبات سفر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری به شهر مقدس قم است که امیدواریم با اجرای این مصوبات در جهت رفع مشکلات استان به خصوص در حوزه آب و مباحث علمی و صنعتی، استان به پیشرفت های بیشتری دست یابد.

سید حسن رضوی با اشاره به اینکه به برکت سفر رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری بسترهای مناسبی برای اجرای پروژه های عمرانی در استان فراهم شده است افزود: مدیران استانی برای پیشبرد این پروژه ها از ظرفیت های مختلف دستگاه های خود استفاده می کنند.

وی ادامه داد: در سال 94 بر اساس توافقات سال گذشته نزدیک به 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب برای تکمیل پروژه های عمرانی تخصیص داده می شود.

رضوی، اجرای 35 پروژه عمرانی در قالب مصوبات سفر استانی رییس جمهوری را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: روند پیشرفت پروژه های عمرانی در استان مطلوب است و این روند می تواند با سرعت بیشتری دنبال شود.

وی گفت: در حوزه ترافیک و هوشمند سازی کنترل ترافیک، بهسازی خیابان ها و جاده ها اقدامات خوبی انجام شده و حوزه گردشگری و جذب توریسم مذهبی نیز باید در استان مورد توجه قرار بگیرد.

رضوی همچنین تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین صالحی منش در زمان خدمت گذاری به عنوان استاندار قم از استانداران بسیار کوشا، تلاش گر، مخلص و با اخلاق بود که امیدواریم در دیگر فعالیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی منشا خدمات بسیار و ماندگاری برای کشور و مردم استان باشد.

محمدحسين مقيمي معاون سياسي وزير كشور نيز در اين جلسه با اشاره به حساسيت و اهميت استان قم اظهار كرد: همه ي تلاش وزارت كشور اين بود كه انتخاب سرپرست جديد استانداري قم هر چه زودتر انجام شود.

وی ضمن قدرداني از خدمات حجت الاسلام والمسلمين صالحي منش، از وي به عنوان فردي سختكوش و خوشرو و از استانداران بسيار خوب دولت تدبير و اميد ياد كرد و گفت: آثار خدمات حجت الاسلام صالحي منش براي مردم قم مشهود است.

وي همدلي و همزباني به وجود آمده در استان قم طي دو سال اخير را مورد توجه قرار داد و تصريح كرد: اين مسئله موجب جهش بسيار خوب قم در زمينه هاي مختلف از جمله امنيتي، عمراني و فرهنگي شده است.

مقيمي همچنين با اشاره به ويژگي هاي دكتر همتي، وي را مديري باسابقه و شايسته دانست و ابراز اميدواري كرد تا شاهد افزايش خدمت گذاري به مردم شريف استان قم در زمان مديريت ايشان باشيم.

در ادامه فريدون همتي سرپرست استانداري قم، طي سخناني از حسن ظن دكتر رحماني فضلي وزير كشور قدرداني كرد.

وی با اشاره به جايگاه خاص استان قم، وجود بارگاه حضرت معصومه (س) و مركزيت حوزه هاي علميه جهان تشيع را از ويژگي هاي بارز شهر مقدس قم دانست و تصريح كرد: خدمت به مردم شريف قم و خانواده هاي معظم شهدا توفيقي الهي است.

نماينده عالي دولت در استان اجراي منويات مقام معظم رهبري مدظله العالي و برنامه هاي دولت تدبير و اميد در استان قم را بسيار مهم برشمرد و افزود: اين مسئله بدون همدلي دولت و مردم ميسر نخواهد شد.

وی با بيان اينكه كسب رضايت خداوند در گرو رضايت مردم است خاطرنشان كرد: با تجميع توانمندي هاي نيروي انساني دستگاه هاي اجرايي مي توانيم بخش قابل توجهي از نيازهاي استان را پوشش دهيم.

همتي افزود: برايند نزديكي دلها به يكديگر و مجاهدت مسئولين، خدمت به مردم خواهد بود.

صالحی منش استاندارقم برای نامزدی دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از مقام خود استعفا کرد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار