رئیس شورای شهر اصفهان:
تابناک: رئیس شورای ‌شهر اصفهان گفت: تشکیل کارگروهی بر مبنای بررسی مشکلات زیست محیطی، رونق اقتصادی و موضوع اشتغال باید در دستور کار شورای شهر اصفهان قرار گیرد.
کد خبر: ۵۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱ 27 June 2015
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، رضا امینی ظهر امروز در نود و دومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، با اشاره به اهمیت توجه به مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو اظهار داشت: روز ولادت امام حسن مجتبی(ع) در تقویم رسمی کشورمان به عنوان روز اکرام ایتام نام‌گذاری شده و در حال حاضر لازمه شیعه بوده و پیروی از ائمه، تبعیت از دستورهای آنان و الگو گرفتن از رفتارهای آن‌ها است.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری به مناسبت هفته قوه قضائیه تصریح کرد: نقش حفظ قانون و رعایت آن در کشور بسیار اساسی است، یک راه تضمین وجود دارد و آن، قدرت قوه قضائیه است.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری اجرای عدالت را یکی از آرمان‏‌ها و آرزوهای دیرین جامعه ‏بشری عنوان کردند، افزود: این وظیفه‏ مهم برعهده قوه قضائیه گذاشته شده است، قو‌‏ه‌ای که مستقل و پشتیبان حقوق فردی و اجتماعی و مسئول تحقق بخشیدن به عدالت است.

امینی پیرامون روز صنعت، معدن و تجارت بیان کرد: اختصاص این روز فرصت مناسبی است که به مهم‌ترین موتور محرکه اقتصاد یعنی بخش صنعت و معدن نگاهی اندیشمندانه شود چراکه این بخش به‌عنوان عامل مولد اشتغال پایدار در افزایش تولید ناخالص ملی و درآمد سرانه نقش به‌سزایی دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان درباره اهمیت توجه به موضوع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان تصریح کرد: تشکیل کارگروهی بر مبنای بررسی مشکلات زیست محیطی، رونق اقتصادی و موضوع اشتغال باید در دستور کار شورای شهر اصفهان قرار گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار