مدیرعامل انتشارات آستان قدس رضوی از فعالیت شبانه‌روزی فروشگاه‌های «به نشر» در اطراف حرم مطهر رضوی طی ماه مبارک رمضان خبر داد.
کد خبر: ۵۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۳ 28 June 2015
به گزارش تابناک خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی و تبلیغات به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)، جواد محمدزاده‌مقدم اظهار کرد: خدمت‌رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مجاوران و زائران حرم مطهر رضوی و همچنین اعتلای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی به ویژه در حوزه دینی و رضوی همواره به عنوان یکی از اهداف و برنامه‌های این انتشارات در برنامه‌ریزی‌های انجام شده مد نظر قرار داشته است.

وی ادامه داد: در همین راستا با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان تمهیداتی در نظر گرفته شده تا به منظور رفاه حال زائران و خدمات‌رسانی بهتر، پنج فروشگاه به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) در حریم حرم مطهر در این ایام به صورت 24 ساعته آماده ارائه محصولات به زائران و مجاوران باشند.

مدیرعامل به نشر افزود: این فروشگاه‌‌ها شامل فروشگاه شماره 4 واقع در بست شیخ طوسی، فروشگاه شماره 6 در خیابان نواب صفوی، فروشگاه شماره 8 واقع در باب الجواد، فروشگاه شماره 10 در جنب باغ رضوان و فروشگاه شماره 12 در باب الرضا(ع) می‌شوند.

محمدزاده‌مقدم تصریح کرد: فروشگاه شماره 2 واقع در حرم مطهر امام رضا(ع) طی این ماه از ساعت 8 صبح تا 18:45 و سایر فروشگاه‌های سطح شهر نیز از ساعت 9 صبح تا 13:30 و 16 تا 19:30 آماده عرضه کتاب‌ها و محصولات فرهنگی به تمام علاقه‌مندان هستند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان به تهیه و مشاهده لیست کتاب‌های انتشارات آستان قدس رضوی می‌توانند به نشانی اینترنتی www.behnashr.com و یا فروشگاه‌های سطح شهر مشهد و نمایندگی‌های سراسر کشور مراجعه کرده و یا از طریق سامانه پیامکی به شماره 30003209 با این انتشارات تماس برقرار کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار