معاون مرکز تحقیقات زن و خانواده:
معاون ترویج و همکاری‌های علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده وابسته به مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: این مرکز دوره آموزشی غیرحضوری مباحث زن و خانواده را برگزار می‌کند.
کد خبر: ۵۳۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷ 28 June 2015
به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام علی غلامی که در جمع خبرنگاران سخن می‌گفت با بیان اینکه این دوره در قالب 100 جلسه آموزشی با مشارکت نهادهای مختلف اجرا می‌شود، اظهارداشت: مهلت ثبت‌نام شرکت در این دوره اول مردادماه است و دوره از نیمه دوم مردادماه تا تابستان سال آینده اجرا می‌شود.

مدیر ترویج و همکاری‌های علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده هدف از برگزاری این دوره را ارتقای علمی کنشگران در عرصه مطالعات زن و خانواده، بهینه‌سازی روند آموزش ترویجی فعالان فرهنگی اجتماعی حوزه زن و خانواده از طریق تنوع‌بخشی به سبک‌ها، فنون و دوره‌های انتقال مباحث اعلام کرد.

وی گفت: استفاده از ظرفیت در حال رشد ابزارها و رسانه‌ها در تولید و انتقال آسان‌تر و گسترده‌تر مفاهیم و زمینه‌سازی برای تربیت مبلغان، کنشگران و مدیران ارزشی و آشنا با مباحث تخصصی حوزه زن و خانواده به منظور کاستن از خلاءهای موجود از دیگر اهداف این دوره است.

وی افزود: حجم اعظم این دوره مبتنی بر آموزش‌های غیرحضوری است و مجموعه درس‌گفتار تدوین‌شده از سوی مرکز تحقیقات زن و خانواده بخش قابل توجهی از نیازهای این آموزش ترویجی را برآورده می‌کنند.

مدیر ترویج و همکاری‌های علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده از آمادگی مرکز تحقیقات زن و خانواده برای برگزاری این دوره با مشارکت نهادهای مختلف به ویژه مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران با حضور طلاب و دانشجویان خبر داد.

غلامی اظهار داشت: شرکت‌کنندگان در این دوره پس از طی مراحل ثبت‌نام، در گروه‌های 5 تا 7 نفره ساماندهی می‌شوند و در گام اول براساس سیر مطالعاتی تدوین‌شده، هر هفته دو جلسه مباحثه حضوری ترتیب خواهند داد. در گام دوم پس از اتمام هر سرفصل آموزشی، از طریق حضوری و یا آنلاین ارتباط با استاد برقرار و به سئوالات و ابهام‌ها پاسخ داده می‌شود.

مدیر ترویج و همکاری‌های علمی مرکز تحقیقات زن و خانواده افزود: در پایان هر مرحله آزمون کتبی از مباحث آن مرحله برگزار می‌شود و یا ارائه پژوهش از شرکت‌کنندگان مطالبه می‌شود.

وی تصریح کرد: دوره اول آموزش غیرحضوری مباحث زن و خانواده مختص طلاب مقطع تحصیلی سطح دو حوزه‌های علمیه خواهران و یا دانشجویان مقطع کارشناسی و بالاتر دانشگاه‌ها است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار