هفته بیست و یکم لیگ برتر؛
تابناک: تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در شهرآورد روز جمعه خود مقابل سپاهان اصفهان مسعود حسن‌زاده و کارلوس سانتوس، ۲ بازیکن تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد.
کد خبر: ۵۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۴ 16 February 2015
به گزارش تابناک به نقل از مهر، تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در شرایطی روز جمعه به مصاف سپاهان می‌رود که در این بازی خانگی ۲ بازیکن تأثیرگذار خود را در اختیار ندارد.

مسعود حسن‌زاده، مهاجم ذوب‌آهن که در بازی گذشته این تیم مقابل استقلال خوزستان از تیم حریف پنالتی گرفت و زمینه‌ساز پیروزی تیمش شد، در این بازی برای تیم اصفهانی نمی‌تواند به میدان برود.

وی در دیدار مقابل استقلال خوزستان از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد و سه اخطاره شد تا شهرآورد حساس اصفهان را از دست بدهد.

همچنین کارلوس سانتوس، مدافع برزیلی ذوب‌آهن نیز در دیدار مقابل استقلال خوزستان از داور کارت زرد دریافت کرد و با توجه به سه اخطاره شدن این بازیکن، نمی‌تواند در بازی مقابل سپاهان بازی کند.

علی شجاعی، سرپرست ذوب‌آهن در گفتگو با خبرنگار مهر با تایید این خبر اظهار داشت: این دو بازیکن به دلیل دریافت کارت زرد در دیدار هفته گذشته تیم مقابل استقلال خوزستان، در بازی هفته آینده نمی‌توانند برای ذوب آهن بازی کنند.

غیبت این دو بازیکن تأثیرگذار ذوب‌آهن بدون شک در بازی مقابل سپاهان، کار سبزپوشان اصفهانی را دشوار خواهد کرد، هرچند که اسماعیل فرهادی بعد از گذراندن محرومیت خود، می‌تواند در این مسابقه برای تیم اصفهانی به میدان برود.

دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان اصفهان در هفته بیست و یکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵:۳۰ روز جمعه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار