عضو هیئت رئیسه شورای شهر گفت: مسئولیت آلودگی هوا براساس طرحی که داده شده در لایحه هوای پاک مسئولیتش با دولت است.
کد خبر: ۵۴۱۲۷۷
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴ 20 December 2017
زهرا نژادبهرام، عضو هیئت رئیسه شورای شهر در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پیرامون سکوت سازمان محیط زیست درباره وضعیت آلودگی هوا و راهکارهای کوتاه مدت برای حل آن گفت: همان‌طور که می‌دانید شورای شهر پنجم از رئیس سازمان محیط زیست دعوت کرد و در جلسه صحن علنی شورای شهر حضور یافت. حتی من به شخصه از ایشان سوال کردم که آقای کلانتری برنامه شما برای حل معضل آلودگی هوا در کوتاه مدت چیست و چه برنامه‌ای دارید، ولی متاسفانه ایشان هیچ پاسخی به من ندادند و بعدا معاون شان در مصاحبه‌ای گفت که شورای شهر باید در این باره برنامه بریزد نه محیط زیست.

وی افزود: سوال من این است که مگر شورای شهر مسئول آلودگی هوا است و مگر شهرداری در این زمینه مسئولیت دارد؟ مسئولیت آلودگی هوا براساس طرحی که داده شده در لایحه هوای پاک مسئولیتش با دولت است و مگر نه این است که مسئله آلودگی هوا ابتدائا به سازمان محیط زیست و دولت بازمی گردد، شورای شهر و شهرداری یک پای این موضوع هستند که شرح وظایف شان نیز کاملا مشخص و شفاف است. 

نژادبهرام در ادامه پیرامون اینکه چگونه می‌توان سازمان محیط زیست را جهت ارائه راه حلی برای حل معضل آلودگی هوا می‌توان مجاب کرد، گفت: مدام درخواست رسانه‌ای می‌فرستیم تا این سازمان را برای چنین موضوعی مجاب کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار