رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خبر داد:
تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال و بختیاری از تحقق65 درصدی ایجاد اشتغال توسط این سازمان در استان طی سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۵۴۱۳۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۴ 20 December 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- سید نعیم امامی اظهار کرد: میزان اشتغال تعهد شده در سال جاری توسط این سازمان پنج هزار نفر بود و در حال حاضر 65 درصد این تعهدات محقق شد.
وی اهداف کلی سازمان صنعت، معدن و تجارت در برش برنامه‌های اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال را کاهش نرخ بیکاری، افزایش سهم صادرات، افزایش جذب سرمایه‌گذار، راه‌اندازی مجدد واحدهای صنعتی راکد، افزایش ظرفیت تولید و .... اعلام کرد و گفت: امسال مطالعات تفصیلی اکتشافات معادن به اتمام خواهد رسید که عمده اعتبارات مربوط به این حوزه از طریق ایمیدرو و سازمان زمین شناسی تأمین شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان با اشاره به اجرای طرح بازسازی و نوسازی ماشین آلات صنایع در استان، تصریح کرد: مقرر شده است که امسال تجهیزات 53 واحد صنعتی بازسازی و نوسازی شوند.
وی از راه‌اندازی مجدد 20 واحد صنعتی راکد در سال جاری با پرداخت تسهیلات 182 میلیارد ریال خبر داد و گفت: امسال 50 واحد صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای 60 درصد به بهره‌برداری می‌رسد که با بهره‌برداری این واحدها زمینه اشتغال یک هزار و 500 نفر فراهم خواهد شد.
امامی با اشاره به توزیع ناهمگون واحدهای صنعتی در استان، اظهار کرد: عمده صنایع بزرگ این استان به دلیل موقعیت زیست محیطی و کاهش اثرات آلاینده‌ها در نیمه شرقی این استان واقع هستند وهمواره در توزیع اعتبارات به شهرستان‌ها این مهم باید لحاظ شود.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خاطرنشان کرد: امسال مجوز 700 واحد صنفی، پنج فروشگاه بزرگ و سه فروشگاه اینترنتی نیز صادر شد که صدور این مجوزات اشتغال‌زایی دو هزار و 549 نفر را به همراه دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار