عضو شورای اسلامی شهر قم مطرح کرد
عضو شورای اسلامی شهر قم گفت: پیش بینی احداث سه ایستگاه مترو شهر قم در داخل منطقه پردیسان شده، همچنین شهرداری در حال احداث راه‌های دسترسی جدید به این منطقه است.
کد خبر: ۵۴۷۶۳۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲ 04 January 2018

به گزارش تابناک قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد آتش زر شامگاه چهارشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم که در سالن امام جواد(ع) ساختمان استانداری برگزار شد، با اشاره به مشکلات شهرداری قم در منطقه پردیسان اظهار کرد: شهرداری در این منطقه درآمد چندانی ندارد و هزینه‌های شهرداری در منطقه پردیسان بسیار بیشتر از درآمدهای آن است.


وی ادامه داد: قرار بود که 25 درصد زمین‌های تجاری در منطقه پردیسان به شهرداری قم واگذار شود، اما تاکنون این مساله اتفاق نیفتاده است.


عضو شورای اسلامی شهر قم افزود: پیش بینی احداث سه ایستگاه مترو شهر قم در داخل منطقه پردیسان شده، همچنین شهرداری در حال احداث راه‌های دسترسی جدید به این منطقه است.


مرتضی داستانی رئیس خانه مطبوعات استان قم در این جلسه، خانه مطبوعات استان را آماده همکاری با نهادهای مختلف دانست و تصریح کرد: به دنبال این هستیم که رسانه‌های استان قم بیشتر به مشکلات استان بپردازند و همکاری دستگاه‌های مختلف با رسانه‌ها موجب فرهنگ سازی در استان قم می‌شود.


وی خاطرنشان کرد: منطقه پردیسان در حال گذر از یک شهر خوابگاهی به یک شهر اجتماعی است، به همین دلیل می‌توان مناسبت‌های اجتماعی را در این منطقه به گونه ای طراحی کنیم تا میزان آسیب‌های اجتماعی در منطقه پردیسان کاهش پیدا کند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار